عمرانی: تمرین با چشم بادامی‌ها به سطح بازیمان کمک می‌کند

بانوی ملی پوش تنیس روی میز گفت: تمرین با حریف تمرینی خارجی به ویژه اگر چشم بادامی‌ها باشند به سطح بازی ما کمک می‌کند.

محجوبه عمرانی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ارزیابی عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما با کسب مقام دوازدهم توانستیم از مقام قبلی خودمان که یازدهمی آسیا بود دفاع کنیم. در دوره گذشته نه کره شمالی در بازی‌ها حاضر بود و نه تعداد  تیم‌ها مانند این دوره بود. ولی دراین دوره با افزایش تیم‌های شرکت کننده و حضور کره شمالی کار برای ما سخت شد.ولی اگر بخواهیم منصفانه برخورد کنیم در گروه خوبی قرار داشتیم و توانستیم با پیروزی بر ماکائو راهی مرحله حذفی شویم. ملی پوشان چندین بار با ماکائو بازی‌های دوستانه انجام داده بودند متوجه بژمی‌شدند که در حال پیشرفت است. ولی خوشبختانه موفق به شکست این تیم شدیم.
 
وی در ادامه افزود: پس از صعود به مرحله  حذفی بهبدترین قرعه ممکن خوردیم و به مصاف کره شمالی رفتیم و در مقابل این تیم شکست خوردیم.
 
عمرانی در خصوص این که آیا  ادروهای مناسبی جهت آماده سازی برنامه ریزی شده بود یانه اظهار داشت: ما دو اردو داشتیم که هر کدام یک هفته بود و هدف از این اردوها تنها ایجاد اتحاد و هماهنگی بود و کار و فعالیت خاصی برای آماده سازی انجام نشد و حتی تلاش کردند تا از کره‌ای‌ها دعوت کنند که متاسفانه بازیکنان کره شمالی نتوانستند به  ایران بیایند. تا بازی دوستانه برگزار شود.
 
ملی پوش  کشورمان در خصوص این که خارج از اردوها چه برنامه تمرینی دارد گفت: خداروشکر در خانواده‌ای پینگ پنگی زندگی م ی‌کنم، پدرم چهل سال است که در این رشته سابقه دارد و برادرم هم که بازیکن تیم ملی مردان است که با باهم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتیم. به همین دلیل شانس بیشتری نسبت به سایرین برای تمرین دارم ولی از این که می‌توانم حریف تمرینی مناسبی برای برادرم باشم ناراحت هستم.
 
وی در ادامه افزود: بهتر است اگر می‌خواهند شرایط مناسبی برای تیم ملی به  وجود بیاورند برای تمرین از خارجی‌ها دعوت کنند به خصوص از کشورهای چشم بادامی و هند که اولا در سطح اول جهانی قرار دارند و هم اینکه خیلی گول زننده و پیچیده بازی می‌کنند.
 
محجوبه عمرانی در پاسخ به این سوال که چرا با برادرتان در مسابقات میکس دوبل شرکت نکردیدگفت: نمی‌دانم چرا. ولی رئیس فدراسیون و نماینده حراست موافقت کرده بودند تا تنها من و بردارم بعد از انقلاب در این مسابقات حاضر شویم زیرا بقیه بازکنان به دلیل  مشکلات شرعی نمی‌توانند در مسابقات حاضر شوند. حتی اسم من و بردارم وارد لیست شد و قرعه کشی هم انجام شد و ما در مقابل ماکائو قرار گرفتیم و م ی‌توانیم به راحتی در اولین حضورمان بعد از سالها در این بازی‌ها، با پیروزی استارت بزنم. علاوه بر آن حتی من و بردارم رنگ لباس‌هایمان را هماهنگ کرده بودیم و قرار بود خانم سیالیوچی هم حضور داشته با شند ولی نمی‌دانم چه شد که ناگهان به ما گفتند در بازی شرکت نکنید. ای کاش قبل از ثبت نام در این بازی‌ها به ما می‌گفتند تا هم از لحاظ روحی ضربه  نخوریم و هم یک شکست فنی برای تیم ملی ثبت نشود. ولی به هر صورت ما تابع دستورات هستیم و مسئولان بهتر از ما شرایط را می‌دانند.
 
عمرانی در انتها گفت: جای  خوشحالی داشت که 3 بازیکن تیم ملی یعنی من، برداردم و صبا صفری از شاگردان پدرم بودیم ای کاش پدرم هم در کنار 3 بازیکنش به مسابقات قهرمانی آسیا می‌آمد که البته سعادتمند جای  پدرم را خالی کرد و گفتند به امید خدا در مسابقه دیگری از وی دعوت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار