برمک: بازیکنان عملکرد مناسبی داشتند

مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: پس از مدتها تلاش و اردوهای تدارکاتی، توانستیم در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا عملکرد خوبی را از خود به جای بگذاریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کوروش برمک، مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: در مجموع و باتوجه به آمادگی تیم، مسابقات را با عملکردی مطلوب و صعود مستقیم به مرحله نهایی پشت سر گذاشتیم. سطح بازی در گروهی که قرار داشتیم بسیار خوب بود. پیش از شروع مسابقات مقدماتی دو بازی با سوریه، یک بازی با عراق و دو بازی با تاجیکستان برگزار کردیم که این دیدار های تدارکاتی به ما کمک کرد تا بتوانیم در این مرحله از بازیها به هدفمان برسیم.

وی افزود: بازی دوستانه با سوریه و عراق، شبیه سازی برای بازی با کویت بود که توانستیم با نکاتی که به بازیکنان مطرح کردیم، این تیم را شکست دهیم. در مورد تیم نپال باید بگویم این تیم بسیار خوب بود، درست است که در مقابل ما با اختلاف فاحش 10 گل شکست خورد، اما حریف سختی برای اردن بود. همچنین در بازی با کویت تا اواخر مسابقه، پیروز میدان بود. این امر نشان می دهد که رقابت با تیم های حاضر در گروه E، چندان راحت نبود.

وی در پایان گفت: پس از استراحتی کوتاه و با اعلام سرمربی تیم ملی؛ تشکیل جلسه خواهیم داد تا برنامه ریزی های خود را برای مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا انجام دهیم. ما هدفمان موفقیت در بازیهای آسیایی است که امیدوارم به آن برسیم. ضمن اینکه از میزبانی هیات فوتبال استان خراسان رضوی و اصغرسهمی، که تلاش کردند تا مسابقاتبه بهترین نحو ممکن برگزار شود، تشکر و قدردانی می کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار