کرمانشاه؛

حفظ اتحاد و همدلی مسلمانان باعث شکست دشمنان می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حفظ اتحاد و همدلی مسلمانان باعث شکست دشمنان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله مصطفی علماء در مراسم عمامه‌گذاری طلاب در حوزه علمیه امام خمینی (ره) جوانرود اذعان کرد: امروز یکی از بزرگترین برنامه های ضد اسلامی که دشمنان دنبال می کنند ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی و برهم زدن اتحاد موجود بین آن هاست.

وی افزود: دشمنان اسلام به شدت از این دین الهی ترسان و ناراحت هستند چرا که 1400 سال است که روی پای خود ایستاده و انسانها را به راه خیر دعوت می کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دشمن امروز تمام سعی خود را به کار گرفته تا دین ما را غارت کند و خط مشی رسول خدا (ره) پاک شود و به همین دلیل مسلمانان باید بیشتر از هر زمان دیگری مراقب حیله ها و ترفندهای دشمنان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه،اضافه کرد: حفظ اتحاد و همدلی مسلمانان باعث شکست دشمنان شده و آن ها را در رسیدن به اهداف و برنامه هایشان باز می دارد.

یادآوری کرد: نه آمریکا دوست و دلسوز ماست و نه سایر کشورهای غربی و اروپایی، آنچه که ما را می تواند کمک کند عمل به دستورات دین مبین اسلام و پیروی از دستورات قرآن است.

وی تاکید کرد: هر قدر اسلام ترویج شود دشمنان بیشتر به شکست نزدیک می شوند.

آیت اله علما در پایان و با اشاره به اینکه اکثر اهل سنت منطقه اورامانات مذهب شافعی دارند، از آنان خواست تا این فقه را حفظ و اجازه ندهند در آن شبهه وارد شود.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کرمانشاه ، اتحاد ، همدلی ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.