نتانیاهو، حماس را به تحریک اقدامات خشونت‌آمیز متهم کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنبش حماس و دولت خودگردان فلسطین را متهم کرد که شهروندان فلسطینی را به اقدامات خشونت‌آمیز تحریک می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جنبش اسلامی در اراضی اشغالی هزار و نهصد و چهل و هشت را شدیداً تهدید کرد.

نتانیاهو همچنین جنبش حماس و دولت خود گردان فلسطین و جنبش اسلامی را متهم کرد که شهروندان فلسطینی را به اقدامات خشونت آمیز تحریک می کنند.

وی ادعا کرد: اسرائیل همیشه به مقابله با تروریست ها شهرت داشته است. ما این بار نیز آنها را شکست خواهیم داد.

نتانیاهو گفت: ترور بوسیله حماس و جنبش اسلامی، در اسرائیل سازماندهی نشد بلکه ترور نتیجه کارزار تحریک کنندگی حماس و جنبش اسلامی در اسرائیل، تشکیلات خودگردان فلسطینی و کشورهای منطقه درباره اسرائیل است که تلاش می کنند وضعیت کنونی در معبد کوه( قدس شریف) را تغییر دهند.

نتانیاهو گفت: اسرائیل تاکنون هم برای ریشه کن کردن ترور گام هایی برداشته است که شامل نابود کردن خانه های تروریست ها و افزایش دادن مجازات برای افرادی است که سنگ پرتاب می کنند.

وی مدعی شد: ما گام های تهاجمی را ضد جنبش اسلامی در اسرائیل و دیگر تحریک کنندگان انجام خواهیم داد. ما ثابت خواهیم کرد که ترور پیروز نخواهد شد و ما آن را شکست خواهیم داد.

نتانیاهو ضمن این ادعا که سران اسرائیل فقط مشغول دفاع هستند، گفت: سران دفاعی اسرائیلی هر کاری که بتوانند انجام می دهند تا امنیت را برای شهروندان اسرائیلی بازگردانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار