چاپ کلیات اشعار «براتی‌پور» که قرار بود بر اساس قرارداد چاپ آثار پیشکسوتان توسط «انجمن قلم‌» انجام شود به دلیل تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعویق افتاد.

عباس براتی‌پور، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آثار جدیدش گفت: کلیات اشعارم را قرار است «انجمن قلم» منتشر کند. در گذشته قراردادی میان «انجمن قلم» و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص چاپ آثار پیشکسوتان بسته شده بود. هنگامی که نوبت به چاپ «کلیات شعر» رسید، با تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه شد. به همین دلیل چاپ «کلیات اشعارم» به تعویق افتاد.

وی افزود: چاپ «کلیات اشعار» پس از تجدید قرارداد میان انجمن قلم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد و این انجمن کارهای چاپ مجموعه شعری‌ام را برای انتشار از جمله اخذ مجوز انتشار کتاب را انجام خواهد داد.

این شاعر با اشاره به انتشار کتاب «الفبای عشق» بیان کرد: کتاب دیگرم با عنوان «الفبای عشق» نیز قرار است توسط «انجمن قلم» منتشر شود در این کتاب به بیان مسائل مربوط به عروض و قافیه می پردازیم. در طی جلسات شعری که در حوزه هنری داشتم به مشکل افراد در فهم عروض و قافیه پی بردم. به دلیل آنکه فهم این مبحث برای هم افراد مشکل است.

براتی‌پور ادامه داد: در کتابم با عنوان «الفبای عشق» مباحث عروض و قافیه را با تمام ریزه‌کاری‌های مربوط به آن بیان کردم در این کتاب به این مباحث با زبانی ساده پرداختم تا فهم آن برای خواننده آسان شود.


انتهای پیام/
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار