مشهد؛

آمریکا مصداق کامل واژه استکبار است/ با فرصت طلبی است که دشمن به قدرت می رسد

خطیب جمعه موقت مشهد تصریح کرد: حکومت آمریکا مصداق بارز جمله استکبار است؛ در آیات قرآن این جمله را معجونی از مجموعه‌ای تحت عناوین کفر، مشاهده کردم، بنابراین مجادله با حق معجون استکبار جهانی است.


 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مشهد؛حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه مشهد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به این که آمریکا مصداق کامل واژه استکبار است، افزود: استکبار معجونی از کفر، ظلم غیر قابل هدایت، عیاشی، بی اعتقادی به آخرت و مانع شدن از هدایت مردم، خود بزرگ بینی و مجادله با حق بدون دلیل است.

وی گفت: عقب ماندگی، ظلم و تجاوز و غارت قرار کردن سرمایه های ایران از جمله نشانه های ارتباط با آمریکا در 50 سال زمان پهلوی بود.

امام جمعه موقت مشهدافزود: با این سابقه تاریخی اگر با آمریکا صلح کنیم چیزی عایدمان نمی‌شود بلکه باعث می شود این کشور مستکبر پنجره نفوذ را پیدا و سپس با فرصت طلبی قدرت پیدا کند.

حجت الاسلام فرزانه گفت: آمریکا میخواهد ایران استقلال سیاسی نداشته باشد و در برابر جنایت های صهیونیست بی تفاوت باشد و از فرهنگ غرب تقلید کند.

وی افزود: خوشبختانه مردم و خانواده های شهدای این انقلاب آگاه هستند و در مقابل خواسته های این کشور استکبار ستیز " مرگ بر آمریکار " را فریاد می زنند.
برچسب ها: امام جمعه ، موقت ، مشهد ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.