پس از کسب مدال طلای المپیک نظامیان:

گرایی:قسمت باشد در المیپک هم به میدان می روم

دارنده مدال طلای وزن 71 کیلوگرم رقابت های کشتی نظامیان جهان گفت:برای حضور در بازی های المپیک برزیل همه تلاشم را انجام می دهم تا رضایت کادر فنی را جلب کنم در نهایت اگر قسمت باشد این مهم محقق می شود.

محمد علی گرایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره رقابت های المپیک نظامیان جهان در کره جنوبی اظهار داشت:مسابقات ارتش های جهان یکی از تورنمنت های درجه یک و بسیار خوبی بود که در آن به میدان رفتم و خوشبختانه با شکست فرنگی کاران هند،ارمنستان،مصر و کره جنوبی صاحب گردن آویز طلا شدم.
وی در پاسخ به این سوال که از این پس در وزن 71 کیلو گرم به میدان خواهد رفت گفت:نه اصلاً تمایلی ندارم در این وزن کشتی بگیرم در رقابت های ارتش های جهان نیز صرفاً برای ارنج تیم به یک وزن بالاتر آمدم،من کشتی گیر وزن 66 کیلوگرم هستم و برای این وزن برنامه دارم.
دارنده مدال نقره آسیا در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای آینده دارد گفت:با توجه به این که ما در وزن 66 کیلو گرم هنور سهمیه المپیک را کسب نکردیم اگر کادر فنی به من اطمینان کند با همه وجود تلاش می کنم در اولین میدان سهمیه این وزن را به دست آورم.
گرایی درباره این که با وجود امید نوروزی در وزن 66 کیلو گرم باز هم فکر می کند می تواند صاحب دوبنده تیم ملی شود گفت:این که امید نوروزی با مدال طلای جهان و المپیکش یکی از بهترین های دنیا است هیچ شکی نیست و من هم برای این قهرمان ارزنده احترامی زیادی قائل هستم اما از آنجا که دوست دارم مزد زحماتی که در کشتی کشیده ام را به بهترین شکل بگیرم فقط به فکر ملی پوش شدن در المپیک هستم و به همین دلیل هر اقدامی که لازم باشد انجام می دهم در نهایت اگر قسمت باشد به این افتخار خواهم رسید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار