رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک نظامیان جهان - کره‌جنوبی:

سه مدال برنز در اننظار فرنگی کاران ایران/قهرمان المپیک مغلوب شد

در روز دوم رقابت های کشتی المپیک نظامیان جهان امید نورزوی،بهروز هدایت و بشیر باباجانراده به دیدار رده بندی رسیدند.

به‌ گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی ششمین دوره المپیک نظامیان جهان امروز (شنبه) در شهر میونگ یونگ کره جنوبی در حال برگزاری است که از اتفاقات قابل توجه این رقابت ها می توان به شکست امید نورزوی قهرمان المپیک لندن مقابل حریف کشور میزبان در دور نخست اشاره کرد.
 
در پایان رقابت های مقدماتی سه کشتی گیر کشورمان به دیدار رده بندی راه یافتند که نتایج آن ها به شرح زیر است:
 
در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی در دور نخست با نتیجه 10 بر یک مغلوب کیم جین هون از کره جنوبی شد اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال نوروزی در مرحله شانس مجدد با نتیجه 6 بر صفر باگیلان ژاکانشا از قزاقستان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار به مصاف کریستوپاس اسلویا از لیتوانی می رود.
 
در وزن 75 کیلوگرم بهروز هدایت پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کیم جین هیوک از کره جنوبی با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، هدایت در گروه بازنده ها با نتیجه 10 بر 8 گئورگیوس پرولاراکیس از یونان را شکست داد و به دیدار رده بندی رفت. حریف هدایت در این دیدار دیمیترو پیشکوف از اوکراین است.
 
در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 از سد کریل هریسچینکا از بلاروس گذشت وی در دور بعد مقابل الکساندر چرنیتسکی از اوکراین با ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. بابا جان زاده در این گروه با شکست 8 بر صفر حسن حمیه از لبنان راهی دیدار رده بندی شد تا در این دیدار به مصاف ویتالی ایلنیتکسی از روسیه برود. 
 
در وزن 85 کیلوگرم داود اخباری در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مغلوب سلطان اصلان اف از آذربایجان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از گردونه رقابت ها حذف شد.
 
اسامی فینالیست های چهار وزن دوم به شرح زیر است:
 
66 کیلوگرم: کیم جین هون (کره جنوبی)- کارن اصلانیان (ارمنستان)
75 کیلوگرم: کیم جین هیوک (کره جنوبی)- جاستین لستر (آمریکا)
85 کیلوگرم: دامیان یانکولوفسکی (لهستان) – ژان بلنیوک (اوکراین)
130 کیلوگرم: الکساندر چرنیتسکی (اوکراین)- هکی نابی (استونی)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار