همدان؛

مزد مجاهدت های سردار همدانی چیزی جز شهادت نبود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: پیروی از راه و روش شهدا تمرین ایستادگی و آزادی است و امنیت و اقتدار نظام اسلامی را حفظ می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ناصرعارف در گفتگویی بر ادامه دادن راه شهیدان تأکید و تصریح کرد: پیروی از راه و روش شهدا تمرین درس ایستادگی و آزادگی و امنیت و اقتدار نظام است.

وی تصریح کرد: سردار شهید حسین همدانی یکی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس بود که از ابتدای انقلاب اسلامی به عنوان مبارزه با رژیم ستم شاهی خدمات ارزنده ای ارائه کرد.

عارف اظهار داشت: این شهید از بنیانگذاران سپاه همدان بود که در دوران دفاع مقدس در لشگر انصار همدان، لشگر قدس و مدتی نیز به عنوان فرمانده سپاه حضرت رسول تهران خدمت کرد.

وی ادامه داد: سردار همدانی در هر سمت و کسوتی منشا خدمات ارزنده ای به انقلاب اسلامی بود و پس از هجوم تکفیری ها و سلفی ها به منطقه و شکل گیری مبارزه به جریان مقاومت پیوست تا تجربیات دوران دفاع مقدس خود را به عنوان مستشار در اختیار این جریان قرار دهد.

وی با بیان اینکه جنگ نیابتی  در منطقه با هدف تامین آسایش رژیم صهیونیستی و ایجاد امنیت برای این رژیم رخ داده است تاکید کرد: سردار شهید همدانی با حضور مشتاقانه در جبهه های مقاومت، تجارب خود را در اختیارمردم سوریه قرار داد وهمگان این موضوع را که وی پرچمدار مبارزه با سلفی ها در سوریه ومدافع حرم زینب(س) بود را تایید می کنند.

وی خاطر نشان کرد:سردارهمدانی با پیوستن به جبهه مقاومت نگذاشت صدمه ای به حرم بانوی بزرگوار اسلام برسد ومزد مجاهدت وی چیزی جز شهادت نبود.

عارف در ادامه شهادت این فرمانده دلاور را به رهبر معظم انقلاب اسلامی فرماندهی کل قوا ومردم سوریه و دمشق که با رشادت های او در خط اول مقاومت در سوریه آشنا بودند وملت شریف ایران و خانواده این شهید والا مقام تسلیت گفت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، سردار ، همدانی ، حسین ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.