رسایی در تذکر شفاهی؛

هدف آمریکا از برجام، نفوذ به کشور است

نماینده مجلس گفت: طرح مجلس در رابطه با برجام نفوذ آمریکا را به دنبال خواهد داشت، که باید طبق اصل سوم قانون اساسی از نفوذ استعمار و اجانب جلوگیری کرد.

هدف آمریکا از برجام، نفوذ به کشور است.به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین "حمید رسایی" نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی خود در صحن مجلس پیرامون بررسی طرح یک فوریتی برجام، اظهار داشت: حدود 25 نفر از نمایندگان درخواست دادند که رأی‌گیری کلیات طرح برجام به صورت علنی انجام شود؛ و اخطار من نیز ناظر به بند 5 اصل 3 قانون اساسی است که دولت جمهوری اسلامی موظف است همه امکانات خود را برای اموراتی نظیر جلوگیری از نفوذ اجانب در کشور به کار گیرد.

وی افزود: در این بند آمده است طرد کامل استعمار و جلوگیری از نفوذ اجانب در کشور؛ مقام معظم رهبری نیز در جواب نامه رئیس جمهور پس از توافق به وی گفتند که عجله نشود و لازم است متنی که فراهم آمده با دقت بررسی شود؛ بنابراین در این بند به صراحت اعلام شده که یکی از وظایف ما طرد استعمار و نفوذ اجانب است.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: دولت در این رابطه به مجلس لایحه ارائه نداد و مسیر این طرح نیز با عجله پیش رفته است در حالی که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند که برای این مسیر قانونی پیش بینی شده و طوری باید این موضوع بررسی شود که بتوانید با سر افراشته در برابر خدا پاسخگو باشید.

وی گفت: همه شنیدید که وندی شرمن گفته طرح مجلس همه نیاز کاخ سفید را برآورده می‌کند و نیاز کاخ سفید نفوذ در ایران است؛ بنابراین با این طرح نفوذ آمریکا رسمیت پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: برجام ، رسایی ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار