عابدینی:

زمان بازی یاران نوروزی و هنرمندان باید تغییر کند/ برگه های همت عالی صادر شود

مدیرعامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمان بازی یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان باید تغییر کند چرا که بزرگان پرسپولیس با برگزاری این دیدار مخالفت کردند.

امیرعابدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: من متوجه شدم که خیلی از بزرگان پرسپولیس در این بازی حضور ندارند برای همین از سپهر حیدری می خواهم که زمان این بازی را به بعد  از مراسم چهلم هادی نوروزی موکول کند. 
 
عابدینی در ادامه عنوان کرد: به هر حال همه باید موافق برگزاری این بازی باشند و مسئولیت‌ها تقسیم و با برنامه ریزی و بدون عجله انجام شود. 
 
وی در مورد ارزیابی‌اش از رایگان کردن بلیت بازی پرسپولیس، صبای قم بیان کرد: من مخالف رایگان کردن بلیت این بازی هستم معتقدم که برگه های همت عالی صادر شود  و هر تماشاگر طبق توانش از 1000 تا 10 هزار تومان بدهد  تا درآمد حاصل از فروش این برگه ها تقدیم خانواده مرحوم نوروزی شود. 
 
عابدینی در مورد قرارداد نوروزی قرار است تمدید شود، تصریح کرد: طاهری تصمیم خوبی گرفته که قرار است قرارداد هادی نوروزی را تمدید کند، معتقدم که این کار باید قانونمند انجام شود تا مشکلی به وجود نیاید، در حال حاضر تمدید قرارداد هادی نوروزی باید توسط یک وکیل صورت بگیرد. 
 
وی درمورد اینکه پرسپولیسی‌ها حاضر به بستن بازوبند کاپیتانی نیستند، تصریح کرد: به نظرم بازیکنان پرسپولیس نباید احساسی عمل کنند چرا که یک تیم نیاز به فرمانده و کاپیتان دارد تا امور مربوط به داخل زمین را کنترل کند. 
 
عابدینی در پایان خاطر نشان کرد: هدایتی هر کاری بتواند برای هادی نوروزی انجام می دهد و بعد از اینکه مسائل حقوقی مشخص شد نیز دست به کار می شود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار