آقای دایی! آقای کریمی! به خاطر شادی روح کاپیتان، لطفا بس کنید

علی دایی و علی کریمی که از مدتی پیش با هم رابطه دوستانه ای ندارند، حاضر به شرکت در بازی دوستانه ای که قرار بود به احترام هادی نوروزی برگزار شود هم نشدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دایی و کریمی که هر کدام در زمانی نه چندان دور اسطوره های تیم پرسپولیس بودند، حتی در مراسم ختم کاپیتان هادی نوروزی هم حاضر نشدند کدورت ها را کنار بگذارند و رفتار دوستانه ای با هم داشته باشند. این دو بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی، که معمولا از عشق به هوادارها می گویند و از این سرمایه تیم پرسپولیس خرج می کنند، الان حاضر نیستند به احترام هوادارانی که دوست دارند مسابقه ای به یاد کاپیتان تازه درگذشته شان، برگزار شود و همه اسطوره هایشان را در این مسابقه ببینند، در کنار هم قرار بگیرند. این در حالی است که آنها در این مسابقه دوستانه حتی می توانند در دو تیم و رو به روی هم بازی کنند اما این دو نفر حتی تا این حد هم حاضر نیستند از کدورت هایشان کوتان بیایند و روی غرور خود پابگذارند.

آقای دایی! آقای کریمی!

قرار نیست آشتی کنید و یا فیلم هندی بازی کنید، برای بازی ستاره ها حاضر نشدید در کنار هم قرار بگیرید، ولی اقلا برای یاد هادی نوروزی این کار را انجام بدهید و اگر هم نمی توانید چند ساعت روی منیت هایتان پا بگذارید این قدر از عشق به پرسپولیس و هوادارانش سخن نگویید!



منبع: خبرانلاین 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار