شایسته: به هر قیمتی لیگ برتر برگزار نمی‌کنیم

رییس فدراسیون تنیس گفت: اگر احساس کنیم لیگ برتر کیفیت مطلوبی نخواهد داشت، آن را لغو می‌کنیم.

مجید شایسته در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص جلسه مسئولین فدراسیون تنیس با وزیر ورزش بیان کرد: جلسه مثبت و خوبی را با وزارت ورزش برگزار کردیم، همکاران در حوزه تخصصی خود گزارشی از عملکرد خود به وزیر ارائه کردند، وزیر با تشکر از اقدامات فدراسیون، نکاتی را در خصوص بحث استعدادیابی مطرح کرد و از فدراسیون خواست تا نگاه خاصی که به ورزش تنیس می‌شد و آن را مختص اقشار خاصی می‌دانند را برداریم و تلاش خود را در زمینه همگانی کردن این رشته به کار گیریم.

وی ادامه داد: فدراسیون باید بکوشد تنیس را در فعالیت مدارس بگنجاند در کل جلسه خوبی را داشتیم و وزیر از نزدیک با مشکلات و موانع پیشرفت این رشته آشنا شد و در بحث مالی قول‌هایی را داد، اما با توجه به کمبود بودجه وتوجه به رشته‌های اولویت‌دار خود ما هم در بحث مالی انتظارات بیشتری نخواهیم داشت.

رییس فدراسیون تنیس در خصوص مباحث مالی فدراسیون تنیس ابراز کرد: بالاخره فدراسیون با مذاکراتی که بخش خصوصی انجام داده است توانسته تفاهمات خوبی را با باشگاه‌های خصوصی داشته است.

در سال جاری 15 فیوچرز در ایران برگزار شده است که هزینه هر هفته آن در حدود 25 هزار دلار است و همه آن از طریق بخش خصوصی تأمین شده است.

وی افزود: در مرحله بعد ما در نظر داریم از حامیان مالی برای کمک به تنیسورها استفاده کنیم، تا بتوانند با خیال آسوده‌تر در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کنند و با افزایش امتیازات خود رنکینگ جهانی خود را بالا ببرند.

شایسته در مورد اینکه فدراسیون با برخی باشگاه‌های خصوصی همکاری نمی‌کند، گفت:‌ این بحث نمی‌تواند درست باشد چرا که در این چند ماه مسابقات مختلفی را در استان‌ها برگزار کردیم که رؤسای هیئت‌ها کمک فراوانی کردند که آخرین تورنمنت هم در تبریز بود که استان آذربایجان شرقی میزبان تور آسیایی زیر 14 سال‌ها بود.

وی اضافه کرد: فدراسیون تنیس برنامه‌های استراتژیک و راهبردی دارد که در این برنامه توجه ویژه‌ای به تنیس پایه شده است و این برنامه‌ها بین 7 تا 10 سال طول خواهد کشید و ما این ریسک را پذیرفتیم و از کارهای مقطعی به دور بودیم این برنامه طولانی مدت است و حتی اگر ما هم نبودیم دوستان دیگر می‌توانند این برنامه را پیگیری کنند.

رییس فدراسیون تنیس در خصوص تعویق چند باره لیگ برتر تنیس تصریح کرد: به طور قطع ما رقابت‌های لیگ برتر را به هر قیمتی برگزار نمی‌کنیم، فدراسیون مذاکراتی را در این زمینه انجام داده است اما اگر تیم‌های با کیفیت برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نکنند لیگ برتر لغو خواهد شد و برنامه‌های دیگرمان را پی خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی برای برگزاری رقابت‌های تنیس صورت گرفته است.
اگر احساس کنیم لیگ برتر کیفیت مطلوبی نخواهد داشت رقابت‌های دیگر را جایگزین این مسابقات می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار