حمله جنگنده های عراقی به کاروان ابوبکر بغدادی/ سرنوشت سرکرده داعش در هاله ای از ابهام

به دنبال حمله جنگنده های عراقی به کاروان ابوبکر بغدادی در "انبار" شماری از سرکرده های گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "روسیاالیوم" در خبری فوری اعلام کرد به دنبال حمله جنگنده های عراقی به کاروان "ابوبکر بغدادی" -سرکرده گروه تروریستی داعش- در منطقه "الکرابله" -واقع در غرب استان "انبار"- شماری از سرکرده های این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند و یا زخمی شدند.

خبرها از مشخص نبودن سرنوشت ابوبکر بغدادی حکایت دارند. برخی خبرگزاری ها نیز از هلاکت وی خبر داده اند.

شبکه تلویزیونی المنار نیز لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد ارتش عراق حمله به کاروان ابوبکر بغدادی  را در منطقه کرابله در استان انبار تأیید کرد. 

گفته می شود کاروان بغدادی برای حضور در نشست سرکرده های این گروه تروریستی در حال حرکت بوده است.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز در خبری فوری گزارش داد : وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد از سرنوشت ابوبکر البغدادی  و سلامت وی اطلاعاتی در دست نیست. 

منابع خبری از انتقال ابوبکربغدادی با استفاده از برانکارد از محل بمباران خبر داده اند. شبکه تلویزیونی العراقیه نیز به نقل از کارشناس مسائل امنیتی اعلام کرد هیچ تردیدی وجود ندارد که سرکرده گروه تروریستی داعش در این بمباران زخمی شده باشد.  وی افزود: "به احتمال زیاد بغدادی زخمی شده است؛ ولی هنوز از زنده یا مرده بودن وی اطلاع دقیقی در دست نیست.  تعداد زیادی از محافظان وی نیز کشته شده اند. تعداد این افراد بیش از بیست و پنج نفر برآورد شده است. تعداد محافظانی که وی را همراهی می کردند نیز بین پانزده تا بیست نفر بوده است."

یک منبع امنیتی به خبرگزاری المعلومه عراق گفت ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه  داعش در حمله هوایی در استان انبار عراق به شدت زخمی شده است و احتملا به زودی خبر کشته شدن وی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
حالا به هلاکت نرسیده باشه بالاخره توسط نیروهای بسیج این حرومزاده به هلاکت میرسه
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
مرحبا ان شاء الله خبر 100000000% درست باشد
آخرین اخبار