اخبار باشگاه "استقلال"

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برای رسیدگی به کارهای باشگاه فردا برگزار نخواهد شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هر هفته روز دوشنبه برای رسیدگی به امورات باشگاه تشکیل جلسه می دادند اما جلسه فردا تشکیل نمی شود و قرار است جلسه فردا به روز دیگری موکول شود.

(توفیقی دبیر هیات مدیره آبی پوشان شد )
طبق تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در جلسه گذشته پندار توفیقی عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب و وی از جلسات آتی در کنار دیگر اعضای هیئت مدیره حضور پیدا خواهد کرد.

(آبی پوشان پولدار می شوند ؟)
با توجه به اینکه قرار بود پولی به عنوان قرض از سوی وزارت ورزش و جوانان در اختیار دو باشگاه سرخابی قرار بگیرد از همین رو به نظر می رسد به زودی این پول در اختیار مسئولان استقلال قرار بگیرد تا آنها بتوانند بخشی از بدهی های دیگر باشگاه را پرداخت کنند.

(کرار خانه دار می شود ؟)
جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان که به دلیل مسائل مالی و مشکل مسکن به نجف سفر کرده در نظر دارد با توجه به صحبت هایی که با مسولان باشگاه استقلال انجام داده فردا یا پس فردا به ایران بازگردد و مسئولان استقلال در صدد هستند خانه ای را برای وی در نظر بگیرند تا مشکل کرار نیز حل شود .
بنابر این اگر این بازیکن طی یکی دو روز آینده به تمرینات تیم بر گردد می تواند مسکن خود را از مسولان ابی پوش تحویل بگیرد.

(چه فردی جایگزین افشارزاده می شود )
همانطور که وزیر ورزش و جوانان نیز اعلام کرده احتمال دارد طی روزهای آینده فرد جدیدی جایگزین بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال شود بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه کسی جایگزین افشارزاده خواهد شد و در هر صورت این مساله باید ابتدا در جلسه هیات مدیره مطرح شود تا تصمیات لازم اتخاذ گردد. 

آبی پوشان با روبان مشکی به مصاف پدیده خواهند رفت 
آبی پوشان تهرانی در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر روز جمعه ۲۴ مهر ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم پدیده خواهند رفت و بازیکنان آبی پوش در نظر دارند به خاطر مرحوم هادی نوروزی با روبان مشکی به میدان بروند.
استقلالی ها ساعت:12.30 روز پنجشنبه هفته جاری تهران را به مقصد مشهد ترک خواهند کرد.

 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار