اصفهان؛

بازرسین افتخاری در مرحله ی گزینش

رییس کل بازرسی استان اصفهان از گزینش 300نفر بازپرس افتخاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان.حجت الاسلام محمود ابادی رییس کل بازرسی استان اصفهان در جمع خبرنگاران بابیان اینکه نظارت بر حسن جریان امور و نظارت بر اجرای صحیح قوانین از وظایف این سازمان به شمار میرود گفت:در حال حاضر 300نفر بازپرس افتخاری در مرحله انتخاب و گزینش می باشند وتلاش بر این است که این تعداد به هزار نفر برسد .

وی افزود سازمان بازرسی کل استان اصفهان ناظر بر فعالیت های کلیه ی وزارتخانه ها اداراتامور اداری و مالی دادگستری سازمان ها و دستگاه های تابعه قوه قضاییه . نیروی انتظامی و کلیه ی سازمان هایی که از بودجه ی عمومی استفاده میکنند می باشد.به این منظور مدیران ومسؤلان را موظف به بازرسی و نظارت از سازمان های ذی ربط دانست .

رییس کل بازرسی استان اصفهان بیان کرد:در پی شکایات متعدد ازعموم شهرداری ها مسؤلان موظف به برخورد قاطع وسریع با دلالان در بدنه ی شهرداری ها هستند.همچنین با اشاره به تکریم ارباب رجوع ودوری از اصراف گرایی اظهار کرد مدیران وکارمندان موظف به احترام و برخورد مناسب با ارباب رجوع می باشند.

حجت الاسلام محمود ابادی.تقویت نظارت در امر بازرسی .پیشگیری .اصلاح گرایی .واقع نگر وکلان نگری را از سیاست های این سازمان برشمرد که در 3عنوان موردی برنامه ایی و فوق العاده مورد عمل قرار میگیرد.وی در این مورد به 185برنامه مصوب گزارش شده به منطقه اشاره کرد که در راستای 344گزارش اصلاحی 38گزارش کیفری و 151تخلفات اداری از منطقه خارج شده و دراستان اصفهان در غالب 47برنامه 713شکایت از طریق سامانه رسیدگی که در6ماه اخیر 21مورد کیفری 70مورد تخلفات اداری و112گزارش اصلاحی انجام گردیده .همچنین در امر مزایده و مناقصه در مجموع ارزش ریالی در استان 12میلیارد تومان مناقصه و 98میلیاردتومان مزایده اعلام گردید که سازمان توانست 623میلیارد تومان را تحت پوشش دراوردو187میلیارد تومان مناقصه و مزایده را ابطال کند .

در این راستا شهروندان میتوانند هرگونه سو جریان مالی واداری در دستگاهای دولتی را از طریق تلفن گویای 136ویا به نشانی www.Esfahan.irویا صندوق پستی 3111با سازمان بازرسی کل کشور مطرح نمایند. 



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.