آل کثیر: رقابت با مهاجمان نفت لذت بخش است

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: رقابت با نانگ و مطهری به دلیل این که سبب پیشرفت من می‌شود لذت دارد.

عیسی آل کثیر در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران پس از کسب نخستین پیروزی این فصل اظهار کرد: برد دیانا نخستین پیروزی فصل جدید نفت بود در حال حاضر تمرینات تیم با انگیزه و شادابی بالایی پیگیری می شود و اضافه شدن ملی پوشان نفت، تمرکز تیم را برای ادامه تمرینات افزایش می دهد.
 
 وی ادامه داد: امیدوارم این برد در لیگ برتر نیز تداوم داشته باشد وبا پیروزی مقابل گسترش فولاد نخستین پیروزی ما در لیگ برتر ثبت شود چرا که این امر به بازگشت زودهنگام نفت به جمع مدعیان لیگ کمک می کند.
 
آل کثیر افزود:نفت در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب نکرده است، هر تیمی در مقطعی از فصل در نتیجه گیری با بحران روبه رو می شود، مطمئن باشید جایگاه نفت حضور در رتبه‌های پایانی جدول نیست و به زودی نفت به رتبه واقعی خود در جدول باز می گردد.
 
 وی درباره نخستین هت تریک خود با پیراهن نفت و عدم حضور مداوم در ترکیب اصلی این تیم بیان کرد: نیمکت نشینی من دلیل خاصی نداشته و به نظر سرمربی تیم احترام می گذارم، هر زمانی منصوریان صلاح بداند، با تمام وجود در خدمت نفت هستم خیلی خوشحالم که در بازی با دیانا هت تریک کرده و به تیمم برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی کمک کردم.
 
آل کثیر در مورد رقابت با سایر مهاجمان تیم نفت گفت: رقابت با مطهری، نانگ و قربانی لذت بخش است چرا که با توجه به کیفیت این بازیکنان سبب پیشرفت من می شود البته همه ما یک هدف داریم و آن سربلندی باشگاه نفت است.
 
آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول درباره امید به تکرار این عنوان در لیگ برتر اظهار داشت: در صورت تشخیص کادر فنی و حضور بیشتر در ترکیب نفت این اطمینان را به خود دارم که آقای گل دسته اول را تکرار کنم چرا که حضور و گلزنی در لیگ دسته اول با توجه به نزدیکی تیم ها و زمین‌های ناهموار سخت تر از لیگ برتر است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ال کثیر ، نفت تهران ، دیانا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار