ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در دهه اول محرم

برنامه‌های عزاداری در مصیبت شهادت امام حسین (علیه السلام) از روز سه شنبه با ویژه برنامه سیاهپوشان آغاز و این مسجد شریف با حضور خادمان و مهدی یاوران عزاخانه سالار شهیدان خواهد شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده در تشریح برنامه‌های هه اول ماه محرم در مسجد مقدس جمکران گفت: برنامه‌های عزاداری در مصیبت شهادت امام حسین (علیه السلام) از روز سه شنبه با ویژه برنامه سیاهپوشان آغاز و این مسجد شریف با حضور خادمان و مهدی یاوران عزاخانه سالار شهیدان خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از برنامه سیاه‌پوشی مراسم دعای توسل این هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و قرائت دعا و مراسم سینه زنی با حضور حاج سید مهدی میرداماد و حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران گفت: پنجشنبه این هفته نیز که مصادف با شب اول محرم است، مرثیه خوانی با مداحی حاج مجید دلشاد پس از نماز ظهر و عصر اجرا می شود؛ پس از آن مراسم سخنرانی در ساعت 19:45 با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی و قرائت دعای کمیل توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ساعت 20:20 برگزار می شود.

هاشمی زاده افزود: روز جمعه 24 مهرماه مراسم دعای ندبه با سخنرانی و قرائت دعای توسط حجت الاسلام شهیدی برگزار می شود و در ادامه نیز مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از روز سه شنبه هفته جاری مراسم عزاداری حسینی به مدت 11 شب در شبستان امام علی(علیه السلام) باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد آقا تهرانی و مداحی حاج مهدی سلحشور و کربلایی محمد جواد احمدی  برگزار می شود؛ 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه از روز پنجشه هفته جاری به مدت 10 روز هر صبح زیارت عاشورا در این مسجد شریف قرائت می شود، اظهار کرد: مراسم مقتل خوانی ظهر عاشورا با حضور حجت الاسلام آقا تهرانی، بعد از نماز ظهر در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وسایل ایاب و ذهاب زائران به ویژه مسیر برگشت، به اقصی نقاط شهر قم برای استفاده زائران و عزاداران تدارک دیده شده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید تیکدری
۱۶:۲۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
آدم حال وهواش عوض میشه مرسی همون جمله ی معروف(اجرتون با آغا امام زمان)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
خوشبحال اونایی که می تونند برن . برا منم دعا کنید
آخرین اخبار