استاندار کرمانشاه:

به دنبال ساماندهی روند ترخیص کالا از مرزهای استان هستیم

استاندار کرمانشاه در بازدید از مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی گفت:بزودی شاهد تغیرات محسوس در روند فعالیت فعالیت های مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رازانی گفت :  در یک فاصله زمانی 45 روزه مشکلات و مسائل مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار داده می شود و به دنبالل ساماندهی روند ترخیص کالا وهمچنین جلوگیری از واردآمدن آسیب به سرمایه های مردم به ویژه در بخش تره بار هستیم.

وی با اشاره به مذاکره با طرف عراقی گفت: در مذاکراتی که با طرفمقابل خواهیم داشت سعی می کنیم تا طرف مقابل مدت زمان بیشتری را به ترخیص کالاها اختصاص دهند تا تجار و بازرگانان ما بتوانند با سهولت و سرعت بیشتری به کشور همسایه کالا صادر کنند.

رازانی گسترش امکانات رفاهی و بهداشتی در مرزهای رسمی استان برای کارگران، راننده ها و فعالانی که در این مجموعه ها هستند از مهم ترین اولویت ها عنوان کرد.

استاندار از طرح باغ 4 هزار هکتاری قصرشیرین، سد خاکی قصرشیرین و قطعه اسلام آباد به کرند غرب از بزرگراه کربلا، منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب بازدیدکردو بیان کرد: مدیریت ارشد استان با جدیت موضوع تأمین زیرساخت های لازم مانند آب، گاز، برق، و مخابرات برای منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین را پیگیری می کند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمانشاه ، ساماندهی ، مرز ، روند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.