ملکی: برخورد پنج دستگاه خودرو در بزرگراه فتح/محبوس شدن سه سرنشین درداخل خودروها

سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد سه دستگاه کامیونت یک دستگاه وانت و یک دستگاه ال 90 در جاده‌ قدیم کرج خبر داد.

ملکی: برخورد پنج دستگاه خودرو در بزرگراه فتح/محبوس شدن سه سرنشین درداخل خودروهاسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزئیات برخورد پنج دستگاه خودرو در بزرگراه فتح اظهار کرد: در ساعت 10:29 دقیقه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح ( جاده قدیم کرج) و نرسیده به سه راه شهریار اعلام می‌شود و در نهایت دو ایستگاه  به محل اعزام می‌شوند.

وی در ادامه افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده می‌شود که سه دستگاه کامیونت، یک دستگاه وانت و یک دستگاه ال90 به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان این مطلب پس از وقوع حادثه تعدادی از سرنشینان توانستند از خودروها پیاده شوند افزود: سه نفراز سرنشینان داخل خودروها محبوس شده بودند که با ایمنی‌سازی‌های لازم توسط آتش نشانان نجات یافتند و همچنین دو نفر نیز دچار آسیب دیدگی شده بودند و در نهایت هر پنج نفر که تمامی آنها مرد بودند  تحویل عوامل اورژانس داده شده است.

ملکی تصریح کرد: همچنین خودروها جهت بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهبر شده و در ساعت 11:41 دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار