یاسوج ؛

آغاز به کار سومین همایش ملی تحقیقات کیفی در علوم سلامت

برگزاری این همایش فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و تجربیات پزشکان، استادان، دانشجویان رشته پزشکی و دست اندرکاران نظام سلامت سراسر کشور در علوم سلامت است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رضا چمن با اشاره به اینکه مطالعات علمی در یک نگاه کلی به دو دسته کمی و کیفی تقسیم بندی می شوند، افزود: در این همایش به تشریح و تبیین جایگاه مطالعات کیفی در علوم سلامت پرداخته خواهد شد.

وی بیان کرد: عمده مباحث، مقالات، پوسترها و سخنرانی هایی که در این همایش ارایه می شود به همین موضوعات اشاره دارد.

چمن اظهار کرد: آخرین دستاوردهای مطالعاتی و پژوهشی، ابتکارات، نوآوری ها و خلاقیت ها با موضوع و رویکرد تحقیقات کیفی در علوم سلامت در این همایش ارایه می شود.

وی عنوان کرد: حوزه سلامت پویا و گسترده است و متولیان و دست اندرکاران آن باید به طور مستمر از جدیدترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی، تحولات، ابتکارات، خلاقیت ها و نوآوری ها آگاهی لازم را داشته باشند.

چمن ابراز داشت: برگزاری این همایش در شناساندن هر چه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و معرفی قابلیت های این استان در عرصه های مختلف به پزشکان و دانشجویان رشته پزشکی سایر استان های کشور به منظور ترغیب آنان برای خدمت در استان موثر است.

دبیر علمی سومین همایش ملی تحقیقات کیفی در علوم سلامت نیز در این آیین، گفت: 350 فعال عرصه سلامت شامل استادان، پزشکان، پرستاران و دانشجویان رشته پزشکی و پرستاری از 31 استان کشور در این همایش چهار روزه حضور دارند.

نازآفرین حسینی افزود: از مجموع 427 اثر رسیده از سراسر کشور به دبیرخانه علمی این همایش 200 پوستر و 81 سخنرانی پذیرفته شدند که ارایه خواهند شد.

وی بیان کرد: افراد شرکت کننده در این همایش دارای مدارک تحصیلی کارشناسی، تخصص و یا فوق تخصص در رشته های پرستاری، مامایی، دندانپزشکی، داروسازی، آموزش بهداشت، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، علوم آزمایشگاهی و پیراپزشکی هستند.

حسینی اظهار کرد: این همایش تا روز پنجشنبه 23 مهر 94 به طور صبح و عصر در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در حاشیه این همایش نشست های علمی و کارگاه های آموزشی نیز با موضوع تحقیقات کیفی در علوم سلامت برای افراد شرکت کننده برگزار می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.