ترفندستان دریچه؛

بدون نصب برنامه با iPad پیامک ارسال کنید + آموزش تصویری

اگر می خواهید بدون نصب هیچ گونه برنامه، پیامک ارسال کنید تماس بگیرید این گزارش را تا انتها بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر iPad داشته باشید حتما می دانید با وجود سیم کارت خور بودن آن، ارسال اس ام اس خیلی آسان نیست. اگر می خواهید بدون نصب هیچ گونه برنامه، پیامک ارسال کنید با ما همراه باشید.

بدون نصب برنامه با iPad پیامک ارسال کنید + آموزش تصویری



اگر هم آیفون و هم iPad شما حداقل iOS 8.1 دارند همه چیز برای ارسال پیامک در آیپد مهیاست. باید بتوانید همانند آیفون، پیام های موردنظرتان را دیده و ارسال نمایید.


نحوه کار:

تمام کاری که نیاز دارید این است که از یک آیفون دیگر استفاده کنید، برای فراهم کردن شرایط باید هر دو دستگاه به یک اکانت iCloud متصل باشند.

در آیفون، به Settings -> Messages بروید در میان صفحه Text Message Forwarding را می بینید.



بدون نصب برنامه با iPad پیامک ارسال کنید + آموزش تصویری



- تنظیمات را لمس کرده و یک لیست از دستگاه ها را مشاهده می نمایید.

- در حال حاضر این گزینه خاموش است. هنگامی که روشن می شود، اپل یک کد برای ورود در آیفون به ما ارسال می کند. این برای مسائل امنیتی است. پس از وارد کردن کد، پیامک ها هم در آیفون و هم در آیپد نمایش داده خواهد شد. اکنون می توانید به هر یک پاسخ دهید.


محدودیت ها و اخطار ها برای تداوم استفاده از آیپد

مشکلی که در این بخش به آن بر می خوریم این است که برای هر کاری، حتی اگر آیپد دارای یک شبکه مخابراتی فعال باشد، باید آیفون تان روشن و به شبکه مخابراتی متصل باشد در غیر این صورت نمی توانید کاری از پیش ببرید. باید بدانید لازم نیست آیفون و آیپد لزوما به یک وای فای متصل باشند. اما آیپد شما باید به اینترنت وصل باشد.

بهترین جایگزین برای غیر آیفونی ها: گوگل وویس

Google Voice رایگان بوده و به شما یک شماره تلفن اختصاصی می دهد. این شماره می تواند تماس های تلفنی را دریافت نموده و پیام های متنی ارسال کند. تماس های تلفنی از iPad کار نمی کند اما پیامک ممکن است. گوگل در حال کار بر روی آیپد نیز است اما اصل برنامه برای کاربران آیفونی (صفحه نمایش آیفون) طراحی شده است.  هنگامی که در شماره گوگل وویستان یک پیامک دریافت می کنید که می توانید از اپ یا ایمیل برای پاسخ دادن استفاده نمایید.


بدون نصب برنامه با iPad پیامک ارسال کنید + آموزش تصویری
 

دیگر برنامه های برای پیام رسانی

بدون نصب برنامه با iPad پیامک ارسال کنید + آموزش تصویری

حتما لازم نیست که این مراحل سخت را پشت سر بگذارید. یا از صفحه نامتناسب گوگل وویس استفاده نمایید. برنامه های سوم شخص دیگری نیز هستند که نقش یک گذرگاه را بازی می کنند. FreeTone و nextplus از جمله آن ها هستند.

این برنامه ها که به شما یک شماره تلفن ارائه می کنند علاوه بر پیامک امکان دریافت و برقراری تماس را نیز پوشش می دهند. با وارد شدن به اکانت خود می توانید از سرویس ها استفاده کنید. البته یا باید هزینه ماهیانه پرداخت کرده یا با مشاهده تبلیغات و پاسخ دادن به پیشنهاد ها کردیت های رایگان بیشتری دریافت نمایید.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ipad ، پیامک ، تماس ، ارسال ، کاربر ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۸ تير ۱۳۹۵
Oh..
آخرین اخبار