فتاحی در نطق میان دستور:

چرا دنیای اسلام در برابر جنایت‌های غیراسلامی خاموش است؟

نماینده ارومیه گفت: عملیات‌های انتحاری علیه مسلمانان، مخالفت با پیامبر خدا، قرآن و اسلام را نشان می‌دهد پس چرا دنیای اسلام در برابر این جنایت‌های غیراسلامی خاموش است؟

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "عابد فتاحی"  نماینده ارومیه در نطق میان‌دستور امروز صحن علنی مجلس با سلام و صلوات بی‌پایان بر محمد و آل‌محمد و درود‌های بیکران بر روح مقدس رهبر کبیر انقلاب‌ و آرزوی طول عمر توام با سلامتی برای رهبر عظیم‌الشان، گفت: تا روز محشر با تمام وجودم فاجعه و قتل‌ عام هولناک منا را تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ارومیه افزود: اقدام انفجاری در پایگاه کشور دوست و برادرمان یعنی ترکیه که باعث کشته شدن بسیاری از مردم شد را از طرف خودم و گروه دوستی ترکیه تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه شیعه و سنی امت واحده اسلام‌اند، گفت: تشیع و تسنن خواهران و برادران دنیا و قیامت‌اند، هرگونه اختلاف و نزاع بین تشیع و تسنن را محکوم خواهم کرد.

فتاحی اظهار داشت: فجایعی که امروز در دنیای اسلام رخ می‌دهد اسلام و مسلمانان را در شرایط اسفناکی قرار داده است و بیانگر ضدیت با وحدت مسلمانان و رسالت پیامبر معظم انقلاب است.

نماینده ارومیه تصریح کرد: برای کنترل اوضاع کنونی با تکیه بر تلاش‌های صادقانه سران و علمای جهان اسلام باید از این اوضاع عبور کنیم.

فتاحی با بیان اینکه اختلاف نظر و عقیده در بین همه انسان‌ها امری طبیعی است، اظهار داشت: عملیات‌های انتحاری علیه مسلمانان، مخالفت با پیامبر خدا، قرآن و اسلام  است و چرا دنیای اسلام در برابر این جنایت‌های غیراسلامی و غیر انسانی خاموش است؟

نماینده ارومیه با تاکید بر اعتدال و میانه‌روی خاطر نشان کرد: خداوند در میان تمام جوامع، جامعه اعتدال‌گرا و میانه‌رو را کامل و برتر می‌داند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
سلام‌درودبر‌شهید‌سردارحاج‌حسین‌همدانی‌‌‌خوشابه‌حال‌دوستان‌وپیروان‌حسین‌به‌خدا‌که‌همانها‌در‌روز‌قیامت‌رستگارانند‌‌خداوندروز‌قیامت‌راروزشادمانی‌ونشاط‌او‌قرار‌خواهدداد‌
آخرین اخبار