شهرکرد؛

آغاز سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن در چهارمحال و بختیاری

سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن همزمان با تعدادی از استان های پایلوت کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن امروز سه شنبه 21 مهر همزمان با تعدادی از استان های پایلوت کشور در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این سرشماری تا چهارم آذرماه سال جاری ادامه دارد.

اسماعیل عامری گلستان افزود: جمع آوری اطلاعات و ویژگی های عمده افراد و برخی اطلاعات واحدهای مسکونی کشور برای تأمین اطلاعات پایه ای مورد نیاز توسعه اجتماعی و اقتصادی و تهیه چارچوب های آماری مناسب در زمینه اطلاعات خانوار و مسکن، از مهمترین اهداف این سرشماری است.

وی با اشاره به اجرای این سرشماری آزمایشی در خیابان های مولوی شرقی و شریعتی شرقی شهرکرد مرکز استان اضافه کرد: سرشماری مذکور به صورت اینترنتی و مراجعه حضوری و با استفاده از تبلت انجام می شود.

عامری گلستان با بیان اینکه در انجام این سرشماری، اطلاعات مالکیتی، دارایی، قومی، مذهب و اشتغال پرسیده نمی شود گفت: اطلاعات به دست آمده از این سرشماری، حداکثر تا چهار ماه بعد اعلام می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تمامی اطلاعات جمع آوری شده در سرشماری های عمومی نفوس و مسکن، محرمانه بوده و به هیچ عنوان اطلاعات افراد و خانوارها افشاء نمی شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.