پوتین: ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش واقعیت اتفاقات سوریه را درک نمی‌کند

رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد عملیات ائتلاف بین‌المللی به رهبری "واشینگتن"، هیچ دستاوردی را در مبارزه با تروریسم محقق نکرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "روسیا الیوم"؛ "ولادیمیر پوتین" -رئیس جمهور روسیه- در سخنانی اعلام کرد: "دولت روسیه تمام تلاش خود را برای تضمین ثبات در اقتصاد این کشور به کار خواهد بست."

"ولادیمیر پوتین" افزود: "دولت روسیه تلاش‌های فعالانه و مستمری را برای به ثبات رساندن اقتصاد انجام می‌دهد."

پوتین با حضور در کنفرانس سرمایه گذاری "ندای روسیه" گفت: اقتصاد روسیه اوج بحران خود را پشت سر گذاشته است و با شرایط جدید سازگار شده است.

وی افزود: با بحرانی جدی روبه رو بودیم، ولی کارشناسان می گویند ما اوج بحران را پشت سر گذاشته ایم و اقتصاد روسیه می تواند با هرشرایطی خود را سازگار کند؛ من هم با کارشناسان موافقم؛ این اولین نشانه های ثبات است.

پوتین اعلام کرد: روسیه قصد ندارد نقش رئیس را در سوریه ایفا کند؛ ولی می خواهد در مبارزه با تروریسم سهیم باشد. عملیات ائتلاف بین‌المللی به رهبری "واشینگتن"، هیچ دستاوردی را در مبارزه با تروریسم محقق نکرده است. ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش واقعیت اتفاقات سوریه را درک نمی‌کند. ما پیشنهاد داده ایم برای حل بحران سوریه کنفرانسی بین‌المللی در مسکو برگزار شود.



در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار