وقتی برگ‌های پاییزی را هم می‌فروشند! + تصاویر

ایده این طرح متعلق به کارآفرینی اهل بوستُن بانام کایل وارینگ است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، همه مردم به برگ‌های رنگارنگ آمریکای شمالی دسترسی ندارند. همین مسئله بهانه‌ای شد تا تاجری به‌صورت قانونی هر سه برگ سالم از برگ‌های پاییزی نیو اِنگلند را به قیمت 20 دلار بفروشد. ایده این طرح متعلق به کارآفرین اهل بوستُن بانام کایل وارینگ است.

کایل اوایل امسال به خاطر ارسال برف به مناطق گرم معروف شد. او در پروژه جدید خود که نام آن را Ship Foliage (به معنای ارسال برگ درخت) گذاشته است، برگ درختانی را که هر هفته به‌صورت دانه‌دانه از همیلتون و اطراف منچستر جمع‌آوری می‌کند را به سراسر ایالات‌متحده می‌فرستد. وارینگ در وب‌سایت خود می‌گوید که در مرحله جمع‌آوری برگ‌ها هر برگی طبقه‌بندی می‌شود مثلاً «گروه الف» و درواقع از هر 100 برگ فقط 10 تا را برای فروش نگه می‌دارند. سپس آن‌ها را به‌دقت بررسی می‌کنند تا هرگونه پارگی، آفت و خوردگی نداشته باشند. او اضافه می‌کند که در پایان روی این برگ‌ها یک فرایند محافظتی خاص انجام می‌شود.

درواقع این فرایند برای هر برگ یک هفته به طول می‌انجامد. در ابتدا به مدت 3 روز برگ‌ها را در محلولی از گلیسیرین و آب می‌خیسانند و 3 تا 4 روز خشک می‌کنند. این عمل باعث می‌شود که علاوه بر بالا رفتن مقاومت برگ‌ها، پررنگ‌تر هم بشوند.

وقتی برگ‌های پاییزی را هم می‌فروشند! + تصاویر

وقتی برگ‌های پاییزی را هم می‌فروشند! + تصاویر

وقتی برگ‌های پاییزی را هم می‌فروشند! + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار