تهیه‌کننده برنامه «کوی محبت» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همپای کاروان امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا

ویژه برنامه «کوی محبت» از اول دهه ماه محرم پا به پای کاروان امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا همراه می‌شود.

سید مصطفی موسوی تهیه و کارگردان برنامه «کوی محبت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سری جدید این برنامه در ماه محرم گفت: برنامه «کوی محبت» قسمت‌های مختلف گزارش، پخش مستند و گفتگو‌ با کارشناس و بررسی فعالیت‌های بازسازی عتبات عالیات، روز شمار عاشورا و نشان دادن مسیر حرکت امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: هدف همیشه برنامه‌های معارفی حضور کارشناسان، گفتگو، لوکیشن و دکور خاص است اما محور برنامه «کوی محبت» فقط و فقط حرمین شریف عتبات عالیات و کشور عراق است.

موسوی در خصوص برنامه «کوی محبت» افزود: برنامه «کوی محبت» از ماه رمضان سال 1390 جزو ویژه‌برنامه‌های افطار و ماه مبارک از حرم حضرت امیر (ع) به صورت ارتباط زنده و مستقیم روی آنتن رفت.

موسوی در خصوص جذب مخاطب جمع کثیری از بازخوردهای مردمی اظهار داشت: به حمد خدا از همان روزهای اول بازخورد مثبت و با جمع کثیری از پیامک‌ها و ارتباطات تلفنی خوب روبرو بودیم و این جذابیت و تفاوت‌ها را تنها به خاطر حضور برنامه در حرمین شریف عتبات عالیات و فضای مقدس و روحانی این خاک است.

وی افزود: اما یکی دیگر از ویژگی‌ها و مولفه‌های جذابیت‌ «کوی محبت» که قابل مقایسه با دیگر برنامه‌ها نیست، داشتن جغرافیای متفاوت نبود لوکیشن‌ و دکور خاص است که می‌توان از آن پر رنگ‌تر از گزینه‌های دیگر نام برد.

سید موسوی مجری برنامه «کوی محبت» عنوان کرد: برنامه «کوی محبت» با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات که بر اساس مشارکت‌های مردمی پیرامون هدف حرمین خاک عراق فعالیت می‌کند که بخشی از اهداف ثانویه «کوی محبت» است.

وی در پایان با تایید بر محبت اهل بیت که مجوز اصلی «کوی محبت» است خطاب کرد: محور اصلی برنامه «کوی محبت» بر مدار محبت اهل بیت (ع) است که به جد می‌گویم اگر زندگی مردم بر اساس و بر مدار سیره اهل بیت باشد، بهترین جهان و زندگی را خواهیم داشت.

گفتنی است؛ برنامه «کوی محبت» از ساعت 19 تا 19:45 هر شب به مدت 40 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار