علت تنفر صهیونیست‌ها از رهبر جدید حزب کارگر انگلیس چیست؟

رهبر جدید حزب کارگر انگلیس، با انتقادات خود از سیاست‌های سرکوبگرانه اشغالگران علیه مردم فلسطین، برای صهیونیست‌ها درد سرساز شده است.

علت تنفر صهیونیست‌ها از رهبر جدید حزب کارگر انگلیس چیست؟
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «جرمی کوربین» رهبر جدید حزب کارگر انگلیس سعی دارد خود را برخلاف آنچه  گفته می‌شود، نشان دهد. او وانمود می‌کند میانه‌رو و بی طرف است، مخصوصاً در قبال اسرائیل.

گزارشگر صهیونیست ادامه داد: اما کوربین در مناسبت‌های مختلف همواره علیه اسرائیل و اشغالگری موضع گیری و از فلسطینی‌ها حمایت کرده است. وی اخیراً در ظاهر متحول شده و در همایش دوستان اسرائیل در حزب کارگر شرکت کرد، اما در سخنان ده دقیقه‌ای که ایراد کرد، کلمه اسرائیل را به کار نبرد و هیچ یک از حضار در کنفرانس هم این موضوع را به وی گوشزد کرد.

"میخال بیران" نماینده کنست اسرائیل هم دراین باره گفت: اظهارات کوربین در همایش "دوستان اسرائیل"، بسیار خشم‌آور و بی‌سابقه بود. وی در سخنانش یک بار هم واژه اسرائیل را به کار نبرد. کوربین، حزب‌الله و حماس را دوست می‌داند و ممکن است روابط انگلیس و اسرائیل را بحرانی کند.

گزارشگر صهیونیست سپس ادامه داد: کوربین در گفتگوی تلویزیونی، حزب‌الله و حماس را "دوست" نامید و این را انکار نکرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار