از استعفای قائم مقام تا بستری شدن مالک باشگاه

تیم فوتبال استقلال اهواز در اردوی یک هفته ای در تهران با اتفاقات زیادی روبرو بود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم فوتبال استقلال اهواز در حال حاضر در اردوی تهران حضور دارد و خود را برای بازی با راه آهن یزدان در هفته  هشتم رقابت های لیگ پانزدهم آماده می کند.

اردویی که در آن استقلال اهواز تنها یک دیدار تدارکاتی و آن هم با تیم گمنام، مهران تهران انجام داد.

پیش از این بازی تدارکاتی آبی ها در اهواز با تیم های دسته سومی جنوب سوسنگرد و استقلال مسجد سلیمان دیدار کردند.

نکته  مثبت این مسابقات تدارکاتی این بود که استقلال در مجموع سه بازی 10 گل زد و تنها یک گل دریافت کرد که آن هم از روی نقطه ی پنالتی بود اما نباید فراموش کرد که این تیم ها در دسته ی سوم بازی می کنند و استقلال اهواز برای رسیدن به آمادگی لازم باید تیم های قدرتمندتری را به عنوان حریف انتخاب کند.

اما سه اتفاق مهم در این اردوی یک هفته ای تیم فوتبال استقلال اهواز افتاد.

نخست، تغییر زمان بازی استقلال اهواز و راه آهن یزدان بود، دیگری استعفای کارون یعقوبی، قائم مقام باشگاه استقلال اهواز و در آخر بستری شدن ملکی.

این نخستین بار نبود که زمان بازی تیم اهوازی تغییر می کند، بازی با گسترش فولاد تبریز هم این اتفاق رخ داد که حواشی فراوانی را به همراه داشت، حتی مکان بازی های تیم استقلال اهواز هم سه بار تغییر کرده به این شکل که استقلال باید در تختی اهواز میزبانی می کرد و سازمان لیگ در دقایق پایانی ورزشگاه غدیر اهواز را به عنوان محل برگزاری بازی این تیم معرفی کرد.

استعفای کارون یعقوبی هم جزو آن دسته از اتفاقاتی بود که در این روزها فراوان از باشگاه استقلال اهواز به گوش می رسید.

پیش از استعفای یعقوبی، خاچاطوریان از سمت مربیگری، محمد ارشدی از سمت مدیرعاملی، مسلم ملکی و علی اکبر مومن زاده از سرپرستی و یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال اهواز استعفاء داده بودند.

استعفاهایی که به نوعی باعث شده است استقلال اهواز از این حیث رکورددار لیگ برتر امسال باشد.

البته استعفای یعقوبی توسط ملکی پذیرفته نشد، اتفاق دیگر بستری شدن ملکی مالک استقلال اهواز در بیمارستان بود، البته وی مشکل خاصی نداشت و دیروز مرخص شد.

با وجود همه ی این اتفاقات تیم فوتبال استقلال اهواز باید پنجشنبه ساعت 15:45 دقیقه با تیم فوتبال راه آهن یزدان دیدار کند.

بختیاری زاده: با اختلاف یک گل راه آهن را شکست می دهیم

سرمربی استقلال اهواز درباره این دیدار حساس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما تیم فوق العاده جوان و باانگیزه ای داریم، از کی روش و خاکپور می خواهم که از آن ها در تیم ملی بزرگسالان و امید استفاده کنند، با وجود این بازیکنان خوب و باکیفیت فکر می کنم که تیم فوتبال راه آهن را با اختلاف یک گل شکست دهیم.

امیدوارم استعفای یعقوبی احساسی باشد

سرمربی استقلال اهواز در خصوص استعفای یعقوبی که توسط محمد ملکی مالک استقلال اهواز رد شد ادامه داد: امیدوارم که استعفای یعقوبی احساسی باشد، ایشان واقعا تجربه بالایی دارد و در روزهای سخت بهشون نیاز داریم.

یعقوبی مثل من شرمنده بچه ها شده است ما هنوز به آقای تهامی که اسطوره ی فوتبال کشورمان است 1000 تومان هم ندادیم اما اگر همه بخواهیم استعفا بدهیم دیگر چیزی از استقلال اهواز باقی نخواهد ماند.

سازمان لیگ روح و روانم را به هم می ریزد

بختیاری زاده که از تصمیمات سازمان لیگ مبنی بر تغییر زمان و مکان بازی های استقلال اهواز گله دارد اظهار کرد: ما چندین بار از سازمان لیگ ضربه خوردیم ما ورزشگاهمان تختی اهواز است ولی در چند دیدار در غدیر میزبان بودیم.

زمان بازی با گسترش فولاد تبریز روز جمعه بود و سازمان لیگ آن را به روز شنبه موکول کرد حالا هم که بازی با راه آهن یک روز عقب افتاد، من برنامه ریزی کردم که هر روز چه باید بکنم بعد سازمان لیگ تمام آنها را خراب می کند و روح و روانم را به هم می ریزد.

هنوز منتظر جواب اعتراض کلاه کج هستم

وی درباره جواب اعتراض باشگاه مبنی بر حکم محرومیت دو جلسه ای عادل کلاه کج اذعان کرد: هنوز خبری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به گوشم نرسیده است امیدوارم که عادل به تیم برگردد خودم شخصا چند بار سازمان لیگ و فدراسیون رفتم و امروز هم خواهم رفت.

جوانان تیم ما مشکل روحی پیدا کردند/ برخی بازیکنان از درس و مشقشان عقب افتادند

تیم ما چون بازیکن جوان زیادی دارد با ورود به تهران دچار مشکل روحی شده علتش این است که همه ی جوانانمان از درس و مشق عقب ماندند.

آنها باید کم کم و با بازی های تدارکاتی متوسط خود را به سطوح بالای کیفی برسانند به همین دلیل هم بازی های تدارکاتیمان با تیم های دسته ی پایین تر بود.

راه آهن خیالش راحت باشد، بازیکنان خاطی در این دیدار بازی نمی کنند

بختیاری زاده در ادامه افزود: اگر محمد غلامی، شاهین مجیدی و سعید غزل به جمع ما اضافه شوند به علت حضور نیافتن در تمامی اردوها، در بازی با راه آهن بازی نمی کنند، خیال راه آهنی ها از این بابت راحت باشد.

از خبرنگاران گلایه دارم

وی در پایان از خبرنگاران گلایه کرد و گفت: برخی خبرنگاران به من می گویند که چرا انقدر مصاحبه می کنی پس من باید چکار کنم، وقتی به من زنگ می زنند نباید به کسی جواب بدهم و نباید سوالات آنها را پاسخ بگویم؟ از همه خبرنگاران می خواهم که منصف باشند این حرف ها خیلی ناراحتم می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار