کرمان؛

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت 24 مهر

روز 24 مهرماه در تاریخ ایران به واسطه هتک حرمت ساواک به مسجد جامع کرمان در پی آزادگی و مقاومت مردم دلیر استان در مبارزه با رژیم استبدادی طاغوت ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دراین پیام آمده است :در تاریخ معاصر ایران روزهایی است که نشان دهنده هویت استانی و ملی ماست مردم نجیب و بصیر و ولایتمدار کرمان همواره نشان دادند در برهه های حساس تاریخی و در تصمیم گیری ها ،جهت گیری ها و شکل گیری اتفاقات مهم و تاثیر گذار تاریخی پیش از انقلاب و زمینه ساز انقلاب شکوهمند اسلامی این نقش را به خوبی ایفا کرده اند.

بیست و چهارم مهر ماه هم یکی از همین روزهای تاریخی است، روزی که مردم کرمان در خانه امن الهی تجمع کرده بودند و مورد خشم و غضب رژیمیان پهلوی و ساواک قرار گرفتند.

به خاک و خون کشیده شدن صدها انسان بی گناه و آزادیخواه که از ظلم های رژیم منحوس پهلوی به تنگ آمده و تشنه منویات معمار کبیر انقلاب بودند، نشان از مظلومیت و حقانیت مردم و همچنین سفاکی و جنایتکاری و ظلم رژیم پهلوی دارد.

این روز در تاریخ ایران به واسطه هتک حرمت ساواک به مسجد جامع کرمان در پی آزادگی و مقاومت مردم دلیر استان کرمان در مبارزه با رژیم استبدادی طاغوت ماندگار شد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت سالروز 24 مهر ماه، روز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان یاد و خاطر شهدا و جوانان انقلابی را گرامی داشته و از خداوند منان موفقیت و پیروزی مردم این سرزمین به ویژه مردم شریف کرمان را مسالت داریم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.