شرور مسلح در مسیر مرزی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه، شرور مسلح متواری را دستگیر و خلع سلاح و سپس به همراه خودرو توقیفی به یگان انتظامی منتقل کنند.

شرور مسلح در مسیر مرزی دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوم علیرضا یوسفی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با مجرمان و قاچاقچیان ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیق و بررسی و در حین گشت‌زنی در مسیر مرزی رودخانه شهری کور به یک دستگاه پژو مشکوک شده و به‌جهت توقیف خودرو دستور ایست صادر کرد که راننده به‌محض مشاهده مامورین، از خودرو پیاده و با استفاده از موقعیت محل متواری شد.

وی افزود: ماموران موفق شدند، طی یک عملیات غافلگیرانه شرور مسلح متواری را دستگیر و خلع سلاح و سپس به همراه خودرو توقیفی به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان بیان کرد: علاوه برحمل سلاح و تیراندازی، قاچاق سلاح و مهمات از جمله شرارت‌های این شرور است که در دستگاه‌های قضایی و امنیتی به ثبت رسیده است.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه این شرور مسلح پس از دستگیری برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: اشراف اطلاعاتی، از اولویت‌های پلیس در شهرستان مهرستان است و پلیس اجازه نخواهد داد مخلان نظم، آسایش و آرامش مردم را بهم بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.