اجرای دومین رویداد ایده بازار پلیمر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دومین رویداد ایده بازار پلیمر آذرماه برگزار می شود و متقاضیان برای شرکت در این رویداد تا هفته دوم آبان ماه فرصت دارند نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام کنند.

سینا دباغ دبیر اجرایی دومین رویداد ایده بازار پلیمر در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متقاضیان برای شرکت در این رویداد تا هفته دوم آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام نمایند.

وی ایده بازار را یک رویداد دانست که در آن در مورد یک بحث خاص ایده‌های خود را اراده دهند ادامه داد: ایده‌های ارسالی جمع آوری و پس از طی یک فرایند خاص و دقیق تعدادی از ایده‌ها غربال و به مرحله نهایی رویداد راه پیدا می‌کنند.

دباغ تصریح کرد: در مرحله نهایی ایده‌پرداز ایده خود را در رویداد و در حضور شرکت کنندگان و داوران ارائه می‌دهد و داوران رویداد ایده‌بازار که متشکل از صاحبان سرمایه، صنعتگران در حوزه پلیمر و همچنین صاحبان سرمایه هستند که هرکدام با نقطه نظر خودشان ایده‌های ارائه شده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

دبیر اجرایی دومین رویداد ایده‌بازار پلیمر با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره ایده‌بازار تخصصی پلیمر و رنگ اظهار داشت: از سوی انجمن علمی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیر کبیر دومین دوره این رویداد در آذرماه سال برگزار خواهد شد.

دباغ زمان برگزاری این رویداد را در آذرماه سال جاری بیان کرد: متقاضیان برای شرکت در این رویداد تا هفته دوم آبان ماه 94 فرصت دارند تا نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام نمایند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار