آذرنیا: توجهی به جایگاه نفت در جدول نداریم

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: با توجه به جایگاه نفت تهران در جدول، ما به بازی فردا چشم دوخته ایم و توجهی به جایگاه پانزدهمی نفت نداریم.

حسن آذرنیا در گفتگو با به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار با نفت تهران در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر اظهار کرد: بازی با نفت تهران جزء سخت ترین دیدارهای ما خواهد بود زیرا که این تیم قابلیتهای سخت زیادی دارد. 
 
وی در ادامه افزود: ما برای برد به میدان می رویم و به شدت خواهان کسب سه امتیاز هستیم. 
 
آذرنیا با پرداختن به تیم نفت تهران عنوان کرد: تیم نفت تهران و تشکیلات این تیم با یک مدیریت خوب و تشکیلات منسجم و کادر فنی قوی و کارآمد، بازیکنان سرشناس در برابر تیم ما قرار گرفته است و بدون شک برای برد به تبریز آمده و ما نیز ضمن ارائه یک بازی تماشاگرپسند هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم. 
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: نفت با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها به تیم بزرگی دست یافته است و ما در این برهه از زمان به جایگاه نفت در جدول توجه نمی‌کنیم زیرا این تیم از قابلیتهای زیادی برخوردار است. 
 
وی اضافه کرد: ما فردا یک بازی خوب و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشته و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم تا دل هواداران تبریزی شاد گردد. 
 
آذرنیا در مورد تیم گسترش در تعطیلات گفت:سعی ما براین بود که در تعطیلات تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم گرچه معتقد هستیم این تعطیلات به نفع هیچ کدام از تیم ها نیست زیرا که بعد از انجام یک یا دو مسابقه تیم را از شرایط مسابقه دور می سازد و کیفیت کار پایین می آید. 
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش اضافه کرد: مهدی کیانی را به دلیل سه اخطاره بودن و امین درویشی بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم. 
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تیم ما در بازی با نفت بتواند موفقیت لازم را در راستای موفقیت بدست آورد و دل هواداران را شاد کند. 
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار