کرمان؛

دیدار استاندار باخانواده چند تن از شهدا و جانبازان کرمان

استاندار کرمان با خانواده شهیدان شیروانی و جهانی مقدم دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی شامگاه پنجشنبه مصادف با اولین روز محرم الحرام پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد النبی(ص) شهرک باهنر شهر کرمان، به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهیدان محمدجواد و معصومعلی جهانی مقدم و پدر شهید علی شیروانی و جانباز 70 درصد اصغر شیروانی در منزلشان دیدار و گفتگو کرد.

شهید محمدجواد جهانی مقدم در پانزدهم اردیبهشت 1348، درشهرستان مرودشت دیده به جهان گشود. پدرش معصوم علی در سال 1362 به شهادت رسید، وی تا سوم متوسطه تحصیل کرد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت که در نهایت در مورخ بیست و یکم دی 1365، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهرستان کرمان به خاک سپرده شد.

گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است. 18 نفر از مردم بي‌گناه ايران در روز 19 خرداد ماه طي سال‌هاي 1359 تا 1366 توسط گروهک تروريستي منافقين در ايران ترور شدند که معصومعلي جهاني مقدم ابوی بزرگوار شهید( محمدجواد جهانی مقدم) یکی از آن شهدا می باشد.

شهید معصومعلي جهاني مقدم در تاریخ 5 فروردین 1317 متولد شده بود در تاريخ 19خرداد1362 توسط گروهک تروريستي منافقين به درجه شهادت نائل آمد.

شهید علی شیروانی سعادت آبادی نیز در 9 فروردین1346 در شهرستان کرمان متولد شد، پدرش قاسم شاغل شرکت ذغالسنگ بود و مادر مرحومه اش نیره نام داشت، این شهید بزرگوار تا سوم متوسطه درس خواند و سپس به عنوان پاسدار در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در تاریخ 5 مرداد 1367 در اسلام آباد غرب بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار وی در زادگاهش واقع است .

استاندار کرمان در این دیدار از خانواده شهیدان جهانی مقدم و ابوی شهید علی شیروانی و جانباز 70 درصد اصغر شیروانی به عنوان اسوه های صبر، ایثار و استقامت تجلیل کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: دیدار ، خانواده ، شهدا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.