بجنورد

نمازگزاران بجنوردي با برگزاري راهپيمايي، اقدامات رژيم صهيونيستي و آل سعود را محکوم کردند

مردم ولايتمدار مرکز خراسان شمالی پس ازبرگزاري نمازجمعه، در راهپيمايي اعتراض آميز، انزجار خود را از رژيم صهيونيستي اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد؛مردم آگاه و انقلابي مرکز استان، پس از اقامه نماز عبادي سياسي جمعه، نسبت به جنايات رژيم غاصب صهيونيستي و در راستاي تجديد ميثاق با بزرگ امر به معروف و نهي از منکر، امام حسين عليه السلام، تظاهرات کردند.

بنابر اين گزارش مردم ولايتمدار بجنورد، در اين تظاهرات، ادامه تعرض بي شرمانه رژيم غاصب صهيونيستي به قبله اول مسلمانان جهان، هتک حرمت به مسجدالاقصي و کشتار مردم بي دفاع فلسطين و قدس و نيز حملات آل سعود جنايتکار به مردم مظلوم و بي پناه يمن را محکوم کردند.

گفتنی است:نمازگزاران در اين تظاهرات، ضمن اعلام برائت از رژيم هاي جنايتکار صهيونيست و آل سعود، اين اقدامات غير انساني و ددمنشانه را به شدت محکوم کردند و توقف کامل جنايات و کودک کشي را از فلسطين، قدس شريف و يمن، خواستار شدند.

بنابر اين گزارش، راهپيمايان با شعارهايي همچون «مرگ بر اسراييل»، «مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آل سعود مزدور»، «ما وارثان زينبيم،فدائيان رهبريم» و «مرگ بر آمريکا»، جنايات اخير رژيم صهيونيستي در به شهادت رساندن و مجروح کردن مردم مظلوم فلسطين را محکوم کردند.

در پايان راهپيمايي، قطعنامه اي با شش بند و در محکوميت اقدامات غيرانساني رژيم کودک کش صهيونستي و آل سعود، قرائت و راهپيمايان، خواستار رسيدگي نهادهاي بين المللي به خصوص سازمان ملل نسبت به اين جنايات شدند.

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.