بروجردی: حملات ضد تروریستی روسیه، زمینه‌ساز حل بحران سوریه است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، ضمن نمایشی خواندن حملات ائتلاف بین‌المللی تاکید کرد حملات روسیه بستر ساز حل و فصل سیاسی بحران سوریه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در گفتگو با این شبکه تأکید کرد حملات روسیه زمینه ساز حل وفصل سیاسی بحران در سوریه است. 

علاء الدین بروجردی تصریح کرد: حملات روسیه طی همین مدت کوتاه توانسته است بخش قابل توجهی از زیرساختهای تروریست‌ها را نابود کند و این یک دستاورد مهمی است. 

وی افزود: سوریه امروز در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد به همین سبب جمهور اسلامی ایران از آن پشتیانی می‌کند و همواره در کنار سوریه است. 

بروجردی به خبرنگار المنار گفت: «عملیات نظامی روسیه در سوریه زمینه ساز این بحران است. روسیه از طریق حملات متمرکز خود بخش قابل توجهی از زیرساختهای تروریست‌ها و تکفیری‌ها را نابود کند و این به خودی خود یک دستاورد مهمی است. 

وی همچنین گفت: آنچه آمریکا و ائتلاف بین المللی در رویارویی با ترویست‌ها انجام می‌دادند نمایش سیاسی و رسانه‌ای بود که باعث خلاء نظامی شد و روسیه از آن بهره برداری کرد و با قدرت وارد سوریه شد تا به این تجمعات تروریستی عملا حمله کند. 

بروجردی گفت: ما در جنگ با تروریسم و افراط گرایی تا پایان جدی هستیم و از سوریه حمایت و از آن در رویارویی با طرح تکفیر صهیونیستی حمایت می‌کنیم سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد. بشار اسد رئیس جمهور سوریه به نماد ملی تبدیل شده که نماینده واقعی خواست و اراده سوریه است.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار