خوزستان؛

آغاز عملیات اجرایی فاز نخست تعریض جاده شادگان به دارخوین

عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور شادگان به دارخوین با حضور معاون مدیریت توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، مشاور ارشد مدیر کل راه و شهرسازی و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخوزستان؛ فرماندار شادگان در خصوص این عملیات گفت: این محور ارتباطی طی 6 ماه فعالیت به بهره برداری رسید.

بهروز فرج اللهی با اشاره به اینکه زمین جاده جوال اهدایی اهالی منطقه می باشد تصریح کرد: جاده جوال شادگان به طول 3 کیلومتر و با تامین اعتبار وزارت نفت بهره برداری شد.

وی اظهار داشت: این جاده به منظور دسترسی آسان و مردم روستای جوال به شهر می باشد و با احداث این جاده، مسیر جوال – شادگان 10 کیلومتر کوتاه تر می گردد.

فرماندار شادگان به ایمنی جاده ای در این مسیر تاکید و اذعان کرد : این طرح به منظور تعریض جاده شادگان -دارخوین است و انتظار می رود تلفات جاده ای و خطرات ناشی از تصادفات در این مسیر کم شود.

فرج اللهی در پایان از پیگیری مشترک نمایندگان شهری و مسئولان استانی در اجرای طرح های عمرانی، کلنگ زنی فاز نخست چهار بانده کردن محور شادگان دارخوین تجلیل کرد و بیان داشت: این طرح با اعتبار 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزات راه و شهر سازی تامین شده است.

فاصله جاده شادگان تا سه راهی دارخوین در مسیر محور ارتباطی آبادان به اهواز حدود 25 کیلومتر می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.