بسته اینستاگردی(82)

راه کارهای اقتصادی محسن رضایی /عاشقانه های حدیث میر امینی/عکسی دیده نشده از مهدی سلطانی/عزاداری به سبک فرهاد مجیدی

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

عزت الله ضرغامی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از دیدارش با احمد عزیزی شاعر کرمانشاهی می نویسد. احمد عزیزی متولد 1337 در سر پل ذهاب می باشد. وی با آغاز جنگ به همراه خانواده به تهران نقل مکان می کند و برای مدتی ساکن شهرستان نور می شود و سپس در تهران اقامت می گزیند  و به همکاری با روزنامه جمهوری اسلامی پردازد.

بسته اینستاگردی(82)

 شاعر انقلاب ، سلام می دهد؛حدود 8 سال است که احمد آقای عزیزی ، شاعر خوب کرمانشاهی ما در حالت نیمه کما قرار دارد . چند سال قبل به عیادت او رفتم ، زینب خانم ، خواهر وفادار و قهرمانش از آب خوردن و سلام دادن او به سالار شهیدان در همین وضعیت می گوید.
عشق حسین است چه ها می کند ؛ نام حسین درد دوا می کند ...... برای سلامتی اش دعا کنیم.

محسن رضایی از اقتصاد نابه سامان و بیمار کشور گله کرد و در صفحه اینستاگرامش چند راهکار پیشنهاد داد.

بسته اینستاگردی(82)

اگر تصور کنیم که با رفع تحریم ها، وضعیت اقتصادی ما به یکباره متحول می شود، باید گفت بسیار ساده انگارانه به مسائل نگاه کرده ایم. تحریم ها تنها مشکل اقتصادی ایران نیستند و عوامل دیگری نیز در این بی سامانی اقتصاد ایران نقش دارند. اقتصاد ایران شبیه یک جوان تنومند است. دست و پای این جوان اکنون با طناب هایی بسته شده و وزنه هایی به پای او بسته شده و از سه طریق هم به او حمله و هجمه می شود. در واقع اقتصاد ایران با طناب «نظام اداری و بوروکراسی» بسته شده و « دلارهای نفتی» و «بودجه سنگین دولتی» وزنه هایی هستند که به پاهای این جوان بسته شده و سه عامل یکی «تحریم های ظالمانه» ، «مسائل طبیعی و محیط زیست» و دیگری «واردات بی رویه کالاها» به این جوان گرفتار ضربه می زند. ما نمی توانیم تا این بندها و وزنه ها را نگشوده ایم از اقتصاد ایران انتظار تحرك داشته باشیم.

محسن رضايي

محمود واعظی وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود از توافقات ایران و جمهوری آذربایجان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد. 

بسته اینستاگردی(82)

در حاشیه تلکام جهانی امسال در بوداپست مجارستان، دیدار و گفتگویی با وزیر ارتباطات و فناوری های پیشرفته جمهوری آذربایجان داشتم. همکاری های فنی بین دو وزارتخانه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات محور این گفتگو بود. در این دیدار از ظرفیت ها و پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مخابرات، پست، نرم افزار، تحقیق و توسعه گفتم و آمادگی ایران برای تبادل دیدگاهها و تجربیات و توسعه همکاری های دو جانبه در همه زمینه ها و به خصوص زمینه های فوق را اعلام کردم.

ظرفیت های بخش خصوصی دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار بالا است که می تواند منشا سرمایه گذاری و ارتباط بیشتر برای فعالیت گردد. همچنین وزیر ارتباطات آذربایجان نیز خواستار روابط بیشتر در بخش ترانزیت باند پهن، امور فضائی، تجهیزات مخابرات، نرم افزارها فیبرنوری و پست تحقیقات بین دو کشور شد.


 صفحه منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی عکسی از سالهای نه چندان دور منتشر کرده است که در کنار اعضای پر افتخار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد، تاریخی برای این عکس ذکر نشده اما حضور دریادار شمخانی در کنار وی می تواند مربوط به زمان تصدی فرماندهی نیروی دریایی باشد.

بسته اینستاگردی(82)

حمید داوودآبادی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی یادگاری در کنار یکی از فرماندهان مقاومت لبنان را منتشر کرد.

بسته اینستاگردی(82)
حمید داودآبادی در کنار شهید حسان اللقیس
مهر 1388 بعلبک لبنان

تولد عشقم مبارک!
چهارشنبه 23 مهر 1342 روزی بود که فرمانده دلیر مقاومت اسلامی لبنان "حسّان اللقیس" (پدر شهید علیرضا اللقیس) به دنیا آمد.
سه شنبه 12 آذر 1392 تیم ترور رژیم صهیونیستی موفق شدند حسّان را که در جنگ و مقاومت علیه اشغالگران داغهای سنگی به دلشان گذاشته بود، در مقابل خانه اش در بیروت ترور کنند و به شهادت برسانند.

حسان جان، تولدت مبارک.
چه روزهای قشنگی:
22 مهر سالروز شهادت عشقم شهید مصطفی کاظم زاده
23 مهر سالروز تولد عشقم شهید حاج حسّان اللقیس
25 سالروز تولد خودم
اینا رو بریزیم توی هم، عجب چیزی میشه!

حدیث میرامینی هم عکسی از خود را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن شعری عاشقانه زیبایی را منتشر کرد.
بسته اینستاگردی(82)

هیتلر
موسلینی
استالین
ناپلئون
همه احمق بودند !
کدام مرد عاقلی
بجای بافتن موی معشوقه اش
عمرش را صرف جنگ میکند ... ﺑﻴﺎ ﺩﺭ ﻻﺑﻼﻱ ﻭﺭﻗﻪ ﻫﺎﻱ ﺍﻳﻦ ﻛﺘﺎﺏ

لاله اسکندری هم اخیرا عمه شده است و از روی خوشحالی اولین عکس را از برادرزاده خود در اینستاگرام منتشر کرد.
بسته اینستاگردی(82)

پسرِ برادر عزيزم روزبه با اومدنش خانوادمونو دوباره بعد از بيست سال غرق در خوشحالي و احساسي كرد كه مدت ها فراموش كرده بوديم.... به دنيا اومدنت رو به نغمه و روزبه ي عزيزم تبريك مي گم

ستاره اسکندری هم از خواهرش عقب نماند و با انتشار عکسی از نوزاد تازه متولد شده در خانواده اسکندری و کفش های کوچولوی آن ابراز خوشحالی و شادمانی کرد.
بسته اینستاگردی(82)

اييز به ناگاه بهار شد با به دنيا امدنت و ما ان حس قديمى گمشده را تجربه كرديم بازو پر شديم از لذت تازگى ... خوش امدى به دنيا پسر روزبه برادرم و نغمه جان عزيزم .. قدمت مبارك بر خانواده ما و تيمورى قدمت مبارك بر زمين

علی مسعودی کمدینی که مردم وی را با خندوانه بیشتر شناختند عکسی یادگاری در کنار دوست خواننده اش را به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی(82)
همين الان خونه هادي همشهري خوبم تازه هم خواننده هست همم بازيگر تازه مشهديم هس آشپزيشم اصلا خوب نيست

پیمان عباسی فیلمنامه‌نویس ایرانی است که در سینما و تلویزیون فعالیت دارد، وی در اینستاگرام خود با انتشار تصویری از طلوع آفتاب در منظومه شمسی، بزرگی و عظمت خدا را شکر کرد.

بسته اینستاگردی(82)

تصوير زيباي ناسا از طلوع آفتاب
خدايا به بزرگي و عظمت و زيبايي ات قسم
گوچكي و حقارت و زشتي رفتار ما را ببخش
دوستت دارم خداي خوبم
خودت نگه دار اين دوستان خوبم باش

مهدی سلطانی هم ا انتشار عکسی نوستالژی از دوران تحصیل خود یادی از گذشته ها کرد و حس خوبش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی(82)

نوستالژى: وقتى دانشجو بودم. يكى از كلاسهاى دپارتمان تئاتر پرديس هنرهاى زيباى دانشگاه تهران همراه با جمعى از هم كلاسى ها، ١٣٧٢

 اسکندری که در صفحه اینستاگرام خود مجموعه هنری و نمونه معروف گریم های خود بر روی بازیگران را منتشر می کند، این بار به سرغ فیلم روز واقعه و استاد انتظامی رفت. 

بسته اینستاگردی(82)


 امیرحسین رستمی عکسی یادگاری با مانی نوری را در سریال آخرین بازی به اشتراک گذاشت، ناگفته نماند که این دو بازیگر جز انبار موز، محلی برای این عکس یادگاری پیدا نکرده بودند.

بسته اینستاگردی(82)

روزاى اخر سريال اخرين بازى با مانى نورى مهربون.، محل فيلمبردارى تو يه انبار موز بود و ايده ى اين عكس پيشنهاد من بود البته يه كم با نمكش كردم، اما رسوندن ويتامينها از طريق ميوه هاى تازه،واقعا سحراميزه براى پوست

ملیکا شریفی نیا هم تصویری از دست نوشته های درهم و برهم خود منتشر کرد که بر اساس تصویر بر روی این تخته سیاه، با نوشتن مطالبی خدا را شکر می کند و به یاد ایزد است.

بسته اینستاگردی(82)

پریناز ایزدبار هم انتشار عکسی در اینستاگرام خود از مردم خواست تا در روزهای عزاداری محرم، زباله های خود را جمع آوری کنند تا پاکبان ها و کارگران شهرداری دچار مشکل و سختی نشوند.

بسته اینستاگردی(82)

رضا شفیعی جم هم با انتشار پستی در اینستاگرام درباره واکنش های اشتباه عده ای از طرفداران نوشت و در کنارش از مردم خواست تا حال و روز او را درک کنند و به وی برچسب نزنند.

بسته اینستاگردی(82)

سلام به همه عزيزان ميخواستم اعترافى بكنم اينكه در طول مسابقات استنداپ از اينكه در كنار استادم عليرضا خمسه كه وقتى ١٨ ساله بودم در مدرسه هنر ادبيات١٠ يا ١٥ جلسه شاگردشون بودم و خيلى چيزها ياد گرفتم در يك صف بايستم ورقابت كنم البته مسابقه بيشتر نمايش بود چرا كه صدها هنرمند بزرگ داريم كه جايشان خالى بود اما چيزى كه فكرم را مشغول كرده بود كامنتهاى خيلى از عزيزان بود كه براى طرفدارى از كمدين محبوبشان هنرمند ديگر را تخريب ميكردند بدون در نظر گرفتن پيشينه شان وداىًما لفظ سطحى ولودگى را بكار ميردند همه جاى دنيا به تعداد سليقه ها هنر و هنرمند وجود داره كه امرار معاششان هم از اين راهه، خيلى قشنگتره بگيم من خوشم اومد يا خوشم نيومد چون اين فقط يك برنامه وسرگرمى بود ودر اخر وپايان در خلوتمان فكر كنيم ايا سنجيده حرف زدهايم نكنه دل كسى رو شكسته باشيم خلاصه ببخشيد در اخر دراين ايام محترم وعزيز به بزرگترمان پيشكوتمان حتى يك ماه ١ روز احترام بگزاريم مطمىًن باشيد جوابشو ميگيريد فداتون بشم ضمنا من يه موقعهايى تو خودمم واخموىًم بابت مشكلات خودم. نگيد خودشو گرفت كوچيكتون بامشاد قل مراد كيوون برره

فرهاد قائمی هم عکسی از پشت صحنه مسابقات والیال به اشتراک گذاشت، خدا قوت می گیم به این ورزشکاران عزیز.

بسته اینستاگردی(82)


فرهاد مجیدی نیز با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، ایام عزاداری اباعبدالله (ع) را گرامی داشت.

التماس دعا
بسته اینستاگردی(82)


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار