ساری ؛

حضور تيم ستارگان ساری در جام باشگاه های جهان

رئيس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: تيم ستارگان ساري در جام باشگاه هاي جهان شركت می كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ؛ حسين دليری با اشاره به درخشش كشتي گيران ستارگان ساری در ليگ فصل كشور بيان داشت: تیم کشتی آزاد ستارگان ساری در مسابقات لیگ برتر کشتی کشور با قبول شکست مقابل تیم قدرتمند بیمه رازی به مقام دومی این رقابت ها بسنده کرد.

وي تصريح كرد: در این دوره از مسابقات که طی دو روز در شهر اسلام آباد برگزار شد ، ۷تیم حضور داشتند که دو تیم ستارگان ساری و گاز مازندران به عنوان نمایندگان مركز استان به ترتیب به عنوان های دومی و پنجمی دست پیدا کردند.

رئيس اداره ورزش و جوانان ساري با اشاره به حضور تيم ستارگان ساري در ليگ باشگاه های جهان در پایان این رقابت ها تیم بیمه رازی در کشتی آزاد با نتیجه 6 بر 2 از سد تیم ستاره گان ساری گذشت و قهرمان شد.

دليري گفت: در ديدار رده بندي نیز تیم گروه ساختمانی کفایتی مشهد و شهرداری همدان با نتیجه 4-4 برابر شدند که تیم کفایتی با امتیاز مثبت 16 بر 15 برنده شد و مقام سوم راکسب کرد.

وي افزود: تيم هاي بيمه رازي، ستارگان ساري و كفايتي مشهد مجوز حضور در دومين دوره مسابقات جام باشگاه هاي جهان كه به ميزباني كشورمان برگزار خواهد شد، را به دست آوردند.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: حضور ، تیم ، ساری ، ستارگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.