سیستان وبلوچستان؛

قاچاق اتباع بیگانه یک معضل جهانی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قاچاق اتباع بیگانه یک معضل جهانی است و باید همه کشورها در این رابطه مبارزه جدی با این پدیده داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علی اوسط هاشمی در جلسه کارگروه اتباع بیگانه افزود: برای مبارزه با قاچاق اتباع بیگانه در کشور باید توان مرزبانی ارتقا یابد و در کنار آن نیز تمامی دستگاه ها با مرزبانان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: باید نقاط ورود اتباع بیگانه به کشور شناسایی شوند و در این نقاط مدیریت لازم صورت گیرد که ایجاد مراکز انتظامی و مراکز بهداشتی در اولویت این مدیریت قرار دارند پس باید بسیار مورد توجه قرار بگیرند در این خصوص باید دستگاه های مرتبط به منطقه سراوان رفته، شرایط را به طور کامل سنجیده و مورد بررسی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای کنترل قاچاق انسان از مرزهای شرقی کشور باید نشست فوق العاده‌ای با حضور سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی تشکیل شود و شرایط اتباع بیگانه با حضور نمایندگان این استان ها مورد بررسی قرار گیرد همچنین می توان در این خصوص با حضور این استان های کمیسیونی نیز تشکیل شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.