پرونده مانوئل ژوزه کار دست پرسپولیسی ها داد

در حالیکه گفته می شود مبلغ قرارداد مانوئل ژوزه 10 میلیارد تومان است اما یکی از مسئولان پرسپولیس این موضوع را رد کرد.

پرونده مانوئل ژوزه کار دست پرسپولیسی ها داد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده ها حاکی از آن است که مانوئل ژوزه پس از شکایتی که از باشگاه پرسپولیس کرده اجازه داشته تا 5 برابر مبلغ قرارداداش پول بگیرد.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: کل رقم قرارداد مانوئل ژوزه 2/1 میلیون یورو بوده که 50 درصد را به صورت نقد گرفته که 600 هزار یورو مانده بود که از باشگاه پرسپولیس جدا شد و بعد از آن شکایت کرد.

مقام مسئول بیان کرد: باشگاه پرسپولیس آمادگی اش را برای پرداخت مابقی قرارداد ژوزه  اعلام کرده بود اما ژوزه خواستار رقم بیشتری شده است.
این مقام آگاه توضیح داد که مستندات را ارائه دادیم و منتظر رای دادگاه فیفا هستیم.

** پرونده ژوزه به یکی از قاضیان انگلیسی سپرده شد
مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ قرارداد مانوئل ژوزه به یورو بوده است اگر مبلغ قرارداد ژوزه را به صورت ریالی محاسبه کنیم 10 میلیلارد تومان نمی شود. همچنین ژوزه یک بخش از دستمزدش را با توجه به مدت فعالیتش در باشگاه پرسپولیس گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: این مربی ÷رتغالی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و باشگاه هم متعاقبا این کار را کرد. پرونده ژوزه ماه گذشته در مرحله تحقیقات بوده است و بعد از آن به یکی از قاضیان اهل انگلستان س÷رده شد که آن را رسیدگی کند.به هر حال دادگاه با دفاعیه ای که باشگاه پرسپولیس انجام داده و مدارکی که ژوزه در اثبات فعالیتش ارائه کرده رای صادر می کند.

شکری بیان کرد: خواسته های باشگاه پرسپولیس و ژوزه زیاد است. به هر حال باشگاه پرسپولیس طرح شکایتش 700 میلیون یورو غرامت ار ژوزه مطالبه کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال تا وقتی که رای صادر نشود هر گونه پیش داوری در مورد حکم درست نیست امیدوارم دادگاه رای این پرونده را به سود باشگاه پرسپولیس صادر کند.

گفتنی است مائونل ژوزه در زمان رویانیان سرمربی پرسپولیس شد و ازرقم قراردادش هیچ کس با خبر نیست.

به هر حال رویانیان مبلغ قرارداد 10 میلیاردی ژوزه را تکذیب و بیان کرده که کل مبلغ قراردداد این مربی 2/1 میلیون یورو بوده که 50 درصد دادیم و 600هزار یورو باقی مانده است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس بیان کرده که مگر ما کل پرتغال را خریده بودیم که 50 میلیارد تومان بشود. به هر حال باید دید فیفا یه زمانی حکم پرونده ژوره را صادر می کند تا حقایق آشکار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ژوزه ، مانوئل ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار