یاسوج ؛

ثبت 4015 واقعه ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 4015 واقعه ازدواج در این استان به ثبت رسید که براین اساس نرخ ثبت ازدواج در استان 11.5در هزار است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج محمدعلی تقوی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که 3777 واقع بوده 6.3درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از کل ازدواج های سالجاری 3241 واقعه شهری و 774 واقعه روستایی بوده است، بیان کرد: در هر ماه بطور متوسط در هر ماه 669 واقعه ازدواج و در هر شبانه روز 22 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستانهای کهگیلویه، گچساران و بویراحمد به ترتیب بیشترین و شهرستان باشت کمترین نرخ ثبت ازدواج را به خود اختصاص داده اند.

تقوی تصریح کرد: در این مدت بیشترین ازدواج مردان ثبت شده در گروه سنی 25 تا 29 سال بوده است که 43درصد ازدواج ها را به خود اختصاص داده است. همچنین بیشترین ازدواج زنان ثبت شده در گروه سنی 20 تا 24سال بوده  که 36درصد ازدواجها را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست سالجاری میانگین سن ازدواج زوج 28.7سال و زوجه 24.1 سال به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین میانگین سن ازدواج زوج مربوط به شهرستان باشت با 30 سال و کمترین مربوط به شهرستان لنده با 26 سال به ثبت رسیده است.

تقوی اضافه کرد: بیشترین میانگین سن ازدواج زوجه مربوط به شهرستان باشت با 25 سال و کمترین مربوط به شهرستان لنده با 21 سال به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: واقعه ، ازدواج ، سن ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.