در دیدار با اشمید مطرح شد؛

امیرعبداللهیان: ضرورت استمرار گفتگوها بین ایران و اروپا پیرامون مسائل منطقه

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد.

امیر عبداللهیان: ضرورت استمرار گفتگوها بین ایران و اروپا پیرامون مسائل منطقهبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مذاکرات اخیر معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل و در چارچوب رایزنیهای ایران و اتحادیه اروپا درخصوص مسائل منطقه ، صبح امروز خانم هلگا اشمیت معاون سیاست خارجی اتحادیه اروپا با امیرعبداللهیان دیدار و پیرامون تحولات منطقه بویژه سوریه گفتگو کرد .
 
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی جمهوری اسلامی ایران و اتحادیـه اروپا درخصوص مسائل منطقه از جمله سوریه ، نـگاه واقع گرایانـه نسبت به حل بحران سوریه را ضروری دانست .
 
هلگا اشمیت که برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ در تهران بسر می برد ، در این دیدار با تأکید بر ضرورت مبارزه علیه تروریسم ، پیگیری روند حل و فصل سیاسی را مهم و ارائه تصویر روشن از آینده سوریها را ضروری دانست .
 
دو طرف از تمامیت ارضی و وحدت سوریه و ارائه راهکارهای منطقی جهت بازگشت مهاجران و آوارگان سوریه به کشورشان و استمرار گفتگوها بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا را خاطرنشان ساختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار