شیراز؛

اخاذ مامورنما در فارس دستگير شد

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگيری يك اخاذ مامورنما در شيراز خبر داد كه اقدام به اخاذی از باغ های مجالس عروسی و رستوران ها می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار احمدعلي گودرزی گفت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی استان فارس مطلع شدند فردی با غصب عنوان مامورانتظامی و قضايی به باغ های مجالس عروسی و رستوران ها در شهر شيراز مراجعه و از آنها اخاذی می كند.

 وی ادامه داد : با توجه به حساسيت موضوع شناسايی و دستگيری اين اخاذ در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسی اين فرد اخاذ شناسايی و ماموران برای دستگيری وي وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس بيان كرد: در يك عمليات سريع هنگامی كه اين اخاذ مامورنما قصد اخاذی مبلغ 10 ميليون ريال وجه نقد از يك يكی ز مسئولان باغ ها را داشت دستگير شد.

سردار گودرزی اظهار کرد: تحقيقات از اين اخاذ 33 ساله به نام "ع – م" به منظور كشف اعمال مجرمانه و اخاذی در پوشش مامور آغاز شده است.

وی خاطر نشان كرد: از آنجا كه ارتكاب اين گونه جرائم ممكن است در اعتماد عمومی و جلب مشاركت مردمی در ايجاد امنيت پايدار در جامعه اثر سوء داشته باشد،‌برخورد با اين افراد مجرم در دستور كار پليس فارس قرار دارد و با هماهنگی دستگاه قضايی با اينگونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.