خوردبین:

بازیکنان ما مشکل روحی دارند/ امکان به تعویق افتادن بازی مقابل سیاه جامگان

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر نتوانیم پرواز تهیه کنیم، باید به فدراسیون اطلاع دهیم و طبق قانون امکان دارد بازی یک روز به تعویق بیفتد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاروان تیم پرسپولیس برای دیدار با سیاه جامگان قرار بود ساعت 14:10 امروز تهران را به مقصد مشهد ترک کند اما پرواز این تیم لغو شد.

سرخپوشان اکنون به دنبال راه چاره هستند تا هرچه سریعتر خود را به مشهد برسانند.

محمود خوردبین درباره اینکه پرواز این تیم به مشهد لغو شده است و الان تکلیف چه می شود، اظهار داشت: یک ساعت پیش به ما اطلاع دادند که چنین اتفاقی رخ داده است. متاسفانه ما با اینکه برنامه تمرینات خود را به دلیل ساعت پرواز صبح انداخته بودیم، پرواز ما لغو شد.

وی افزود: واقعا ایرلاینی که این پرواز را لغو می کند، آیا به این فکر نیست که تکلیف مسافرانش چه می شود؟ این اتفاق افتاده است و حالا به دنبال تهیه پرواز برای ساعت 19 هستیم.

خوردبین گفت: اگر نتوانیم پرواز تهیه کنیم، باید به فدراسیون اطلاع دهیم و طبق قانون امکان دارد بازی یک روز به تعویق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس مشکل جسمی ندارند، مشکل آنها از نظر روحی و روانی است.

خوردبین ادامه داد: ما چهار محروم و مصدوم برای بازی با سیاه‌جامگان داریم. اومانیا، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی و سوشا مکانی را در اختیار نداریم و فکر می‌کنم خودم باید لباس بپوشم و به داخل زمین بروم.

سرپرست پرسپولیس درخصوص سوشا مکانی تأکید کرد: کمیته انضباطی نباید مکانی را محروم می‌کرد و به شدت به این موضوع اعتراض داریم.

گفتنی است، دیدار سیاه جامگان و پرسپولیس ساعت 15 فردا در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار