اصفهان؛

دستگيري كلاهبردار 350 ميليوني در فضاي مجازي

فردي كه اقدام به كلاهبرداري 350 ميليوني از شهروندي در فضاي مجازي كرده بود توسط پليس فتاي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "مرتضي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي از حساب بانكي وي مبلغ 350 ميليون ريال سرقت كرده موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوي در اين رابطه گفت:شاكي مدعي بود مدتي پيش پيامكي با مضمون برنده شدن در قرعه كشي دريافت كردم كه پس از تماس با فرستنده پيام از من درخواست كرد جهت دريافت پول نزد عابربانك بروم ،پس از مراجعه به دستگاه عابربانك متوجه شدم از حساب بانكي من مبلغ 350 ميليون ريال كم شده است .

اين مقام مسئول عنوان داشت:با انجام يكسري اقدامات تخصصي در فضاي مجازي متهم شناسايي و دستگير شد.

همچنين اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهم هنگامي كه با مدارك و مستندات پليس روبرو شد صراحتاً به بزه انتسابي اعتراف كرد گفت: متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد .

سرهنگ مرتضوي در پايان گفت:كلاهبرداري پيامكي از جمله جرائم جديدي مي باشد كه امروزه كلاهبرداران از اين شيوه براي سرقت از حساب شهروندان استفاده مي كنند و كاربراني كه از اين موضوع اطلاع نداشته و ناآگاه باشند در دام اين شيادان گرفتار مي شوند،لذا كاربران در صورت مواجه با اين پيامك ها به آن اعتماد نكنند و به هيچ عنوان اطلاعات بانكي خود را در اختيار آن قرار ندهيد و يا با آن فرد تماسي برقرار نكنيد. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.