زنجان؛

اجرای طرح نیابتی حسینیه اعظم زنجان

مسئول طرح نیابتی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به راه‌اندازی طرح نیابتی در این حسینیه گفت: این طرح با هدف رفاه حال مردم و همچنین کنترل امور اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رسول احدی با بیان اینکه امسال سومین سال اجرای طرح نیابتی در این حسینیه است، گفت: این طرح با هدف رفاه حال مردم و کنترل ذبح قربانیان نذری در مسیر حرکت دسته عزاداری اجرا شده است.

وی اجرای نیت بانی توسط مسئولان حسینیه اعظم و اعلام آن در حداقل زمان به بانی از طریق پیامک را نحوه اجرای طرح نیابتی اعلام و اضافه کرد: در این طرح بانی مبلغ مورد نظر را واریز و اجرای نیت خود را به صورت فروش و یا ذبح به مسئولان طرح واگذار می‌کند.

احدی تاکید کرد: اجرای طرح نیابتی با نظارت ناظران شرعی و متخصصان دامپزشکی انجام می‌شود.

مسئول طرح نیابتی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به موارد جالب مشاهده شده در اجرای طرح نیابتی ادامه داد: در طول فعالیت خود در حسینیه که از کودکی شاهد بوده است که هر قربانی در این حسینیه یک داستان دارد که آخرین مورد آن اهدای 16 قربانی به نیت سلامتی مقام معظم رهبری بود که در سال گذشته توسط یک ایرانی مقیم کانادا انجام شد.

احدی اهدای 120 راس گوسفند و همچنین اهدای 6 راس به صورت سالیانه از دیگر شهرها را از دیگر مواردی نذری عنوان کرد که در طول خدمت خود در حسینیه اعظم مشاهده کرده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: حسینیه ، طرح نیابتی ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.