اصفهان؛

برگزار ی جلسه ی حمايت از توليد و سرمايه گذاري

جلسه ی هماهنگي كارگروه های حمايت از توليد و سرمايه گذاری در استان اصفهان بمنظور جلوگيری از موازی كاری و همپوشانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رسول زرگرپور در جلسه ی هماهنگی كارگروه های حمايت از توليد و سرمايه گذاری در استان كه به منظور جلوگيری از موازی كاری و همپوشانی تشكيل شد، گفت:   برخي از پرونده های ارجاع شده به كميته ی قضايی حمايت از سرمايه      گذاران و ستاد تسهيل و رفع موانع توليدي وكميسيون كارگری با هم همپوشانی دارند.

رسول زرگرپور با بيان اينكه اين جلسه به منظور جلوگيری از اين همپوشانی است، تصريح كرد: مسائل بايد به نوعی تنظيم شود كه در چند مرجع بحث نشود چرا كه گاهی تصميماتي گرفته می شود كه با هم متضاد و متناقض است.

وی با اشاره به اينكه ريشه ی بسياری از مشكلات واحدهاي توليدی، مباحث اقتصادی و ركود موجود در كشور مي باشد، اظهارداشت: بنابراين پرونده های مطروحه كه بر اساس وضعيت اقتصادی موجود طرح شده اند، در ابتدا بايد در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدی مطرح و پيگيری شوند و در صورتی كه مشكلات سياسی يا امنيتی دارند به كميسيون كارگري ارجاع داده شود و در صورت وجود شاكی يا مباحث حقوقی و قضايی به كميته ي قضايی حمايت از سرمايه گذاری ارجاع داده شود.

استاندار اصفهان با بيان اينكه اين موضوعات ابتدا بايد تفكيك موضوعی شود، گفت‌: پرونده های مطروحه پس از تفكيك موضوعی و بر حسب موارد به كميسيون حمايت قضايي يا كميسيون كارگری و يا ستاد تسهيل و رفع موانع توليد ارجاع داده شوند. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.