3000 عنوان كتاب در جشنواره كتاب كودك و نوجوان بررسي مي شود

انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان ششمين دوره جشنواره كتاب برتر كودك و نوجوان را با بررسي كتاب‌هاي چاپ اول توليد شده در سال 89 برگزار مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان ششمين دوره جشنواره كتاب برتر كودك و نوجوان را با بررسي كتاب‌هاي چاپ اول توليد شده در سال 89 برگزار مي‌نمايد. در اين دوره بيش از سه هزار عنوان كتاب از حدود سيصد ناشر كتاب كودك و نوجوان مورد بررسي قرار گرفته است كه از اين تعداد 1165 عنوان كتاب از 87 ناشر به مرحله ي دوم راه يافته‌اند.

با برگزاري اين دوره از جشنواره كتاب برتر علاوه بر پديدآورندگان مطرح(نويسندگان، شعرا، تصويرگران) از منتقدان، مربيان و كتابداران حرفه‌اي اين حوزه نيز در كارشناسي كتاب‌ها براي همكاري دعوت كرده است.

انجمن اميدوار است با اين تركيب جديد زواياي بيشتري از محتوا و ظاهر كتاب‌ها را براي هر گروه سني مورد ارزيابي قرارداده تا آراي نهايي به عدالت نزديكتر باشد.

در اين دوره هر كتابي كه به مرحله نهايي راه مي‌يابد توسط دوازده داور از جهات مختلف و معيارهاي مشخص شده به صورت جداگانه ارزيابي شده و هر كتاب داراي دوازده امضاي داوري از كارشناسان زبده ي حوزه كتاب كودك و نوجوان است.

قرار است امسال براي داوري آثار داوراني كه كتابهايشان توسط ناشران در اين دوره شركت داده شده‌اند از داوران جايگزين استفاده شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار