هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان:

جدال مدعیان صدر نشین

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان فردا با چهار دیدار آغاز می‌شود و در مهم ترین دیدار تیم‌های صدر نشین آینده سازان مهین نجف آباد و شهرداری سیرجان به مصاف هم می‌روند.

جدال مدعیان صدر نشینبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان فردا چهارشنبه 29 مهر با 4 دیدار آغاز می‌شود. مهمترین دیدار تیم‌های صدر نشین آینده سازان و شهرداری سیرجان به مصاف هم می‌روند. تیم آینده سازان با 5 بازی و کسب 15 امتیاز و تفاضل گل 16 در صدر جدول قرار گرفته است از طرفی تیم شهرداری سیرجان با یک بازی بیشتر و 15 امتیاز و تفاضل گل 12 سایه به سایه تیم آینده سازان است.

دو تیم برای صدر نشینی و حفظ جایگاه فعلی محکوم به پیروزی هستند البته شرایط تیم آینده سازان به مراتب بهتر از حریفش است چرا که بازیکنان اصفهانی در صورت کسب مساوی نیز جایگاهشان در صدر تغییر نخواهد  کرد. اما شاگردان مریم جهان و نجاتی برای قرار گرفتن در صدر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند.

دو تیم فاصله  امتیازی زیادی با سایر تیم‌ها دارند از این رو استرس در خصوص سقوط به رده‌های پایین‌تر ندارند هدف دو تیم صدر جدول است. از این رو دیدار سختی پیش روی بازیکنان دو تیم است. قضاوت این دیدار به عهده فاطمه نصرالهی است.

در ادامه رقابت‌های هفته هشتم تیم ایثار وحدت گرگان میزبان تیم شهرداری سنندج است. تیم وحدت شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و از 5 بازی فقط یک امتیاز کسب کرده‌ است و تفاضل گل 23- دارد. از طرفی شهرداری سنندج با یک بازی کمتر نسبت به حریفش 7 امتیازی و در رده‌ی هفتم قرار  گرفته است. سه امتیاز این دیدار برای تیم شهرداری به مراتب مهمتر از تیم میزبان است. در جدول رده بندی فارغ از تیم شهرداری سنندج، سه تیم دیگر 7 امتیازی و با تفاضل گل 1- در تعقیب یکدیگر هستند.

البته شرایط تیم شهرداری سنندج به نسبت سایر تیم‌های هم امتیاز بهتر است. تیم شهرداری یک بازی کم‌تر از حریفان خود انجام داده است. قضاوت دیدار وحدت ایثار گرگان و شهرداری سنندج بر عهده‌ی مهناز ذکائی است.

در سایر دیدارهای هفته هشتم تیم نگین اشترانکوه میزبان تیم همیاری آذربایجان غربی است. تیم ازنا با انجام 6 بازی و کسب 5 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. از طرفی حریفش با کسب 7 امتیاز و انجام 6 بازی در رده پنجم قرار گرفته است.

در آخرین دیدار این هفته تیم بحران زده دلوار کشتی جنوب بوشهر که زمزمه‌هایی در خصوص انصراف این تیم از رقابت‌ها شنیده می‌شود میهمان تیم شهرداری بم است. تیم شهرداری بم تیم چهارم جدول است و به مصاف قعر نشین رقابت‌های لیگ می‌رود. تیم دلوار کشتی بدون امتیاز و انجام 4 دیدار قعر نشین رقابت‌ها است.

گفتنی است: هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان به دلیل همزمانی مراسم تاسوعای حسینی فردا چهارشنبه 29 مهر ماه برگزار می‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار